Hajut suuseksin aikana.
Tyttöystäväni perse haisee aivan todella pahalle. Ongelma ei ole kovin suuri normaalissa arkisessa elämässä. Ei siis haise vaatteiden läpi kovin pahasti, paitsi jos esim itse istun penkillä ja hän seisoo vieressä.
Ongelma on kuitenkin se, että tyttöystävän perse haisee aivan paskalta, kun ollaan ilman vaatteita ja hän vonkuu aina suuseksiä. Ennen olen suuseksiä tykännyt antaakin, mutta nykyisen kanssa se on todella hankalaa siinä paskanhajussa. Miten voisin asiasta sanoa kohteliaasti hänelle? Loukkaamatta näinkin arassa ja henkilökohtaisessa asiassa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Auts!! Taisi osua kalikka maaliin. Ei ole naisvihaa kuin korkeintaan ylipainoisia ja itsestä huolimattomia kohtaan.
Normaalipainoinen saa olla muttei fäti.
No ylipainoinen myös haluaa tehdä seksiä, niin mikä yksinoikeus on vaan anorektikoilla seksiä?
Muistan kun itse jo nuorena miehenä en saanut seksiä, kun varsinkin nuoret tytöt eivät innostunut lihavasta pojasta, mutta minä halusin myös tehdä peruskouluaikana suhdetta ja seksiä kuten muut minun ikäiseni, mutta en saanut ja siitä on jäänyt traumat ja mielenterveydelliset ongelmat
ja kaikki vaan siksi että naisille ei kelvannut vahva poika
Uskomatonta mitä nirsoilua aikuisilta ihmisiltä.
Kysymys on seksin hajuista no joo ei ehkä suoranaisesti mutta välillisesti kyllä. Jos sä peppuun seksit ja se toimii myös ulosteen ulostulo aukkona niin mitä sä kuvittelit sieltä saavan??? Wunderbaumin vai.
Ja se on vaan haju. Oppikaa nauttimaan hajuista. Haju kertoo sen olemassaolosta ja ohjaa kohti seksiä
Itsellä on kadonnut tämän myötä into klitan sekä perseen nuolemiseen. Kumppanin haju on järkyttävä ellei hän ole tullut juuri 5 minuuttia sitten suihkusta.