Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajut suuseksin aikana.

KP
24.05.2018 |

Tyttöystäväni perse haisee aivan todella pahalle. Ongelma ei ole kovin suuri normaalissa arkisessa elämässä. Ei siis haise vaatteiden läpi kovin pahasti, paitsi jos esim itse istun penkillä ja hän seisoo vieressä.

Ongelma on kuitenkin se, että tyttöystävän perse haisee aivan paskalta, kun ollaan ilman vaatteita ja hän vonkuu aina suuseksiä. Ennen olen suuseksiä tykännyt antaakin, mutta nykyisen kanssa se on todella hankalaa siinä paskanhajussa. Miten voisin asiasta sanoa kohteliaasti hänelle? Loukkaamatta näinkin arassa ja henkilökohtaisessa asiassa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa oli yksi nainen joka haisi ihan paskalle ja kuselle. Vaikka suihkussa oli käynyt. Lopetin suhteen kun haluan antaa suuseksiä. Mutta ne hajut esti sen. En pystynyt olla hengittämättä.

Vierailija
2/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooo minulle tuo olisi unelmien tyttöystävä! Paskan ja etenkin muutaman vuorokauden muhineen perseen aromit ovat todella kiihottavia!!! Olet onnen Pekka! Voi kun tuollaista pääsisi lipaisemaan!!!

JT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä pitää uskaltaa sanoa saatana!

Vierailija
4/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse en ole törmännyt vie semmoseen tapaukseen. Kuulostaa aika nastyltä jos näin on jatkuvasti. Eikös se huutele/pese suihkussa si takapuolta?

Vierailija
5/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP kirjoitti:

Tyttöystäväni perse haisee aivan todella pahalle. Ongelma ei ole kovin suuri normaalissa arkisessa elämässä. Ei siis haise vaatteiden läpi kovin pahasti, paitsi jos esim itse istun penkillä ja hän seisoo vieressä.

Ongelma on kuitenkin se, että tyttöystävän perse haisee aivan paskalta, kun ollaan ilman vaatteita ja hän vonkuu aina suuseksiä. Ennen olen suuseksiä tykännyt antaakin, mutta nykyisen kanssa se on todella hankalaa siinä paskanhajussa. Miten voisin asiasta sanoa kohteliaasti hänelle? Loukkaamatta näinkin arassa ja henkilökohtaisessa asiassa?

Mikäs nirppanokka sinä oikein olet? Olisiko paras vain hankkia seksinukke? :)

Vierailija
6/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot? Joko haistelet ja ehkä maisteletkin kun se hajuhan ei tyhjästä tule.. Tai sitten sanot asiasta. Ei varmaan kannata sanoa että kulta sä haiset paskalle. Sen sijaan voit ostaa jonkun intiimihygieniaan sopivan pesuaineen esim apteekin sebamed ja vaikka viedä sen murun suihkuun ja pestä sillä sen paikat. Vaikuttiko hajuun? Jatkossa voit sitten pyytää ko pesuaineen käyttöä vaikka siksi että se on susta kiihottavaa tms. 

Vierailija
7/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ajaa ne kusenpolttamat karvat pois niin saattaa hajukin muuttua. Monet naiset ei tajua yksinkertaisia hygieniaan vaikuttavia asioita. Yleensä ylipainoisten ongelma.

Vierailija
8/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sieltähän se löyty naisviha tähänkin provoon!

Vierailija
9/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts!! Taisi osua kalikka maaliin. Ei ole naisvihaa kuin korkeintaan ylipainoisia ja itsestä huolimattomia kohtaan.

Normaalipainoinen saa olla muttei fäti.

Vierailija
10/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on epärealistinen kuva hygieenisuudestaan. Siinä missä mies pesee pyllynsä alapääsuihkulla paskomisen jälkeen nainen puolihuolimattomasti pyyhkäisee paperinpalalla pyllynsä.

Vierailija
11/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Mistä te muka löydätte tuommoisua saastakasoja? Onko ne jotain alkkiksia? En usko koko juttua.

Kommentoin tuossa täällä niin usein esiintyvästä naisvihasta. Ymmärrättehän, että kun tämä on VAUVApalsta, niin täällä on usein naisia paikalla? Voitte mennä uhkumaan vihaanne vaikka ylilaudalle.

Tiedoksi, että itselläni on puhdas, ihana pimppi, jota tosimies aivan ahmii. Ah! Sitäpä ei kaikki saakaan.

Vierailija
12/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö teillä huonosti yhteensopivat geenit? Hajuaisti usein ilmoittaa...

Vierailija
13/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yksinkertaisesta sanoa, että käypä pesulla, jos haluat harrastaa seksiä. Niin mun vaimo on mulle sanonut jo aikojen alusta, kun olin vielä nuori kolli. Vaimo sanoo niin vielä tänä päivänäkin, jos seksiä tekee mieli. Ilman pesulla käymistä ei seksiä tipu.

Vierailija
14/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että on perseen haju, että ei ole bakteerivaginoosi ja haju tuleekin pimpistä? Bakteerivaginoosi aiheuttaa ummehtuneen viemärin hajun ja haisee kyllä vaatteidenkin läpi. Itselläni on ollut ja työkaverikin päivitteli, että viemäri haisee. Tiesin hajun olevan minä koska välillä löyhähti omaankin nenään, mutta pokkana totesin, että niin haiseekin ja juuri kerkesin kaataa vettä hajulukkoon. :D Ensi kerralla kun nähtiin oli onneksi jo vaiva hoidettu. Syötävillä lääkkeillä helppo hoitaa. Ne emätinpuikot on ihan hirveitä. XP

Vierailija
15/23 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Enkä usko ton yhen keksimään että kiihottaa monta päivää pesemätön persevako. Mikä ruumiinpanija se on?

Vierailija
16/23 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Enkä usko ton yhen keksimään että kiihottaa monta päivää pesemätön persevako. Mikä ruumiinpanija se on?

Täällä toinen mies joka tykkää todella paljon. Tietenkään ulostetta ei pidä olla vaan pelkästään pyllyhikeä

Vierailija
17/23 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peffaa pestessä kuivaa huonosti tai ei ollenkaan - on siis mennyt vettä peräsuoleen ja se valuu ulos ruskeana - ja sitten peffa haisee?

Vierailija
18/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko konstia, jolla blokkaisi hajuaistin nuoleskelun ajaksi. En tarkoita pyykkipoikaa nenään,  vaan jotain kemikaalia.

Vierailija
19/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peffaa pestessä kuivaa huonosti tai ei ollenkaan - on siis mennyt vettä peräsuoleen ja se valuu ulos ruskeana - ja sitten peffa haisee?

Anuksen nuolijalle se on kuin viiniä joisi.

Vierailija
20/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot? Joko haistelet ja ehkä maisteletkin kun se hajuhan ei tyhjästä tule.. Tai sitten sanot asiasta. Ei varmaan kannata sanoa että kulta sä haiset paskalle. Sen sijaan voit ostaa jonkun intiimihygieniaan sopivan pesuaineen esim apteekin sebamed ja vaikka viedä sen murun suihkuun ja pestä sillä sen paikat. Vaikuttiko hajuun? Jatkossa voit sitten pyytää ko pesuaineen käyttöä vaikka siksi että se on susta kiihottavaa tms. 

Sebamed ja Lactolinehan juuri haisevat aurinkoon kaatuneelle piimälle. Hyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän