Mitä vieraskielistä musiikkia kuuntelette? Ei eng. eikä suom.
Kaikki kuuntelee aina vain engkanninkielistä tai suomenkielistä musiikkia? Itse kuuntelen espanjankielistä esim. Silvio Rodriguez.
Kommentit (24)
Joitakin ranskalaisia bändejä tulee kuunneltua. Ja onhan Piaf ja Brel.
Saksan kieltä kuuntelen parhaillaan, kun Rammstein soi taustalla
Minä vähän elvyttelen muinaisia ranskantaitojani kuuntelemalla 70-luvun musiikkia en francais. Joe Dassinia suosittelen. Hän ääntää selkeästi ja laulujen sanat on täynnä hyviä kielioppiesimerkkejä. Näillä sitä alun perinkin ranskaa opiskelin 80-luvulla. 😊
En kuuntele suomenkielistä poppia enkä rokkia käytännössä koskaan. Eli eivät kaikki kuuntele.
Muumiassa Luis Fonsi (espanja), Maluma (espanja), Shakira (espanja) sekä BTS (Korea) ja ASTRO (korea).
Tykkään jostain syystä brasilialaisesta bossanova-musiikista. Portugali on kaunis kieli, en tosin osaa sitä yhtään.
.Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Virolaista punkia, esimerkiksi Terminaator, Tuberkuloited ja JMKE
Saksan- ja latinankielistä konemusaa.
Espanjankielistä, kielen takia ja sopiihan se kesäänkin!
Mexrrissey. Morrisseyn kappaleita espanjaksi.
Enimmäkseen Japanilaista musiikkia laidasta laitaan. Voi olla siis metallia, räppiä, hip-hoppia,
poppia, jazzia. indietä, instrumentaalia, folkia yms.
Myös jonkun verran korealaista. Jotain kiinalaista (hong kong) thai.... oikeastaan kaikki musiikki kelpaa eikä sillä ole itselleni niin väliä mistä päin maailmaa musiikki on peräisin.
Mun soittolistalla on englannin- ja suomenkielisen musiikin lisäksi espanjan-, japanin-, karjalan-, viron-, saksan- ja norjankielistä musiikkia.
Saksalaista Rammsteinia ja venäläistä Agatha Christietä
Jonkin verran kuuntelen vieraskielistä musiikkia. Tavallisimmat kai ovat ranskalaiset Eths ja Kells, saksalainen Rammstein, virolainen Metsatöll, norjalainen Satyricon, jolla on tosin paljon biisejä englanniksikin. Nämä nyt esimerkkinä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun soittolistalla on englannin- ja suomenkielisen musiikin lisäksi espanjan-, japanin-, karjalan-, viron-, saksan- ja norjankielistä musiikkia.
Mitä karjalankielistä musiikkia kuuntelet?