Tekis mieli laittaa viestiä tinder-miehelle,
Jonka dumppasin aiemmin... Mutta kannattaako? Emme ole tavanneet. vähäb viestitelty vaan.. Joku sisällä tuntuu, että pitäis kysyä kuulumisia.. Mitä sanoo av-raati? Itseasiassa 2 krt miehen olen dumpannut...
Kommentit (13)
Ei ne jälkeenpäin oikein vastaile. Herneet on vedetty. Juna meni.
Jos on ihan tohveli niin kaipa tuo tulee sun tussua palvomaan.
No onkohan mulla niin tylsää että laittaisin viestiä?!? Joku vaan kalvaa, että pitäis kysyä kuulumisia. Kepillä jäätä, niinhän se menee...
Ja romanttinen ajatushan se on taustalla, kun mun skeptisyyteen se alunaen kaatui..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, jos miehellä on edes vähän itsekunnioitusta niin EI LÄMPENE ENÄÄ.
Eikö ne jännikset olleetkaan hyviä vai miksi nyt kiinnostaakin?
Mitä siinä menettää jos laittaa viestiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, jos miehellä on edes vähän itsekunnioitusta niin EI LÄMPENE ENÄÄ.
No jaa. Riippuu nyt vähän mitä ap oikein tarkoittaa dumppaamisella. Omasta mielestäni ei ole mahdollista dumpata ketään, jos ei olla suhteessa, ja noihan eivät ole edes tavanneet.
Viestittelyvaihe ei tarkoita yhtään mitään, paitsi jos saa selville jonkun deal-breakerin. Muuten se on merkityksetöntä, kunnes tavataan.
Aa.. Olisko huono idea kysellä kuulumisia? Joku asia jäänyt mietityttämään.. Nyt tuntuis sille että voisin sen selvittää... Vaikka ensiksihän sitä laittas vaan mitä kuuluu viestiä eikö vaan? Ja huom.. Kaikkien muiden tinder-miesten yhteystiedot olen deletoinut, vaan hänen on tallessa..
Ap
No ei kannata, jos kaksi kertaa jo dumpannut, niin siihen on ollut syynsä. Luultavasti dumppaisit vain kolmanne kerran, joten anna miesparalle mahdollisuus tutustua tasapainoisempaan naiseen ja etsi itsellesi sellainen, jonka kanssa ei tarvitse pelleillä.
Älä mieti ja älä yritä pelata mitään pelejä.
Laitat vaan viestiä jos siltä tuntuu. Jos et nyt mitenkään rumasti ole lytännyt aikaisemmin niin jatkat vain siitä mihin keskustelu viimeksi jäi.
Viestit lentelee sinne tänne ja muuten ollaan yksinäisiä. Eletään satumaailmassa, ollaan suhteessa kännyyn. Kaupungilla kun kävellään niin itse ainakin mietin että jokaisella on tuhat lankaa hyppysissä sen puhelimen kautta, miksi vaivautua tekemään mitään. Sitten nämä selfiet, niin ollaan maireina kun hymyillään itselleen. Höh, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä menettää jos laittaa viestiä?
Ap
Et menetä mitään. Laita viesti, mutta älä ihmettele jos ei vastaa. Mut dumpattiin ja nainen otti yhteyttä myöhemmin. Eli se otti yhteyttä, koska se dumpattiin vissiin. En vastannut mitään. Mulla oli jo sutinaa ja nyt seurustelen.
Miksi dumppasit ja miksi hän sinua nut noin kovasti kiinnostaa? Tietenkin, jos vain kavereina aloit jutella hänen kanssaan alunperinkin, voisi häneltä kysyä kuulumisia joskus?