Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorekkaita 40 vuotta täyttäneitä kaunottaria

Vierailija
24.05.2018 |

Minulla on ensimmäisenä mielessä Ylen uutisankkuri Piia Pasanen. Hän on uskomattoman nuorekas ja kaunis 45-vuotiaaksi.

Keitä muita teille tulee mieleen?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Nelikymppisen naisen tulee hyväksyä ulkonäöltään 58v mies, jolla hiukset jo kadonneet, vatsa pömpöttää, kamalat otsavekit, tupakka suussa. Tai asuu maalla ja etsii sara siepin reinkarnaatiota synnyttämään lapsia. Äänestää kepua ja käy pesulla kerran viikossa.

Ihan totta! Teillä miehillä on niin raskasta, kun ootte niin komeita!

Vierailija
22/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan sen verran että olen huomannut naisissa sen että toista on vaikea sanoa hyvännäköiseksi. Aina löytävät jotain muka vikaa vaikka on kuinka nätti/kaunis nainen. Siitä vasta vääntö tuli kun sanoin yhtä jenkkinäyttelijää seksikkääksi. Drew barrymore vai miten se kirjoitetaan? Ei auttanut vaikka sanoin että tarkoitan seksikäs, en ihmeellisen kaunis.

Kuolaa itsekkin jotain karkean miehisiä näyttelijöitä. Ei haittaa, mä olen aika karu äijä itsekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

______________, ________________ ja ______________.

Siis ei ketään. Masentavaa näin eronneena miehenä katsella noita oman ikäluokan rupsahtaneita naisia. :(

Näin itsellänikin. Aina luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Liian nuorten kanssa on ongelma, että jos pääseekin juttuun, niin kun todellinen ikäni käy selväksi, niin ei se yleensä hyvä juttu ole. No max 10 vuotta nuoremman kanssa voisi tulla jotain, mutta he ovat usein lapsentekoiässä, mikä ei itselle käy. Sitten jos joku oman ikäinen sattuu olemaan hyvässä kunnossa ja vapaa, niin on kyllä niin itseään täynnä ja vaatimukset taivaissa, ettei paljon kiinnosta.

Vierailija
24/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nelikymppisen naisen tulee hyväksyä ulkonäöltään 58v mies, jolla hiukset jo kadonneet, vatsa pömpöttää, kamalat otsavekit, tupakka suussa. Tai asuu maalla ja etsii sara siepin reinkarnaatiota synnyttämään lapsia. Äänestää kepua ja käy pesulla kerran viikossa.

No huh, huh. Mikä nyt noin meni tunteisiin? Ei tässä ollut puhetta mitä kenenkään pitää hyväksyä. Ihan vaan siitä kuinka jotkut on hyvännäköisiä vielä vanhempanakin. Itse olen 47 ja kaljuuntumisen alusta huolimatta mua yleensä luullaan nuoremmaksi. Ehkä olen komea ehkä en? Ainakaan rumaksi ei ole sanottu.

Vierailija
25/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh, huh. Mikä nyt noin meni tunteisiin? Ei tässä ollut puhetta mitä kenenkään pitää hyväksyä. Ihan vaan siitä kuinka jotkut on hyvännäköisiä vielä vanhempanakin. Itse olen 47 ja kaljuuntumisen alusta huolimatta mua yleensä luullaan nuoremmaksi. Ehkä olen komea ehkä en? Ainakaan rumaksi ei ole sanottu.

Kalju Pena Tohmajärveltä, joka etsii 25 v mimmiä.

Vierailija
26/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakira

Vierailija
27/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 50v, mutta en ikinä huolisi nelikymppistä suomalaisnaista. Pthyi!

Vierailija
28/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Montazami

Vierailija
29/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim

Vierailija
30/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco de witin kumppani Mari.

Vierailija
31/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 50v, mutta en ikinä huolisi nelikymppistä suomalaisnaista. Pthyi!

Oot joku hintintintti puheista päätellen. Pysy vain karvaperseissä.

Vierailija
32/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse tietysti!

Vierailija
33/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba Lybeck on ikäiseni ja haluaisin olla yhtä hyvässä kunnossa kuin hän. Vanhalta en tosin näytä itsekään (toistaiseksi).

Vierailija
34/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Närhi

Vierailija
35/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette Mannonen

Vierailija
36/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baba Lybeck on ikäiseni ja haluaisin olla yhtä hyvässä kunnossa kuin hän. Vanhalta en tosin näytä itsekään (toistaiseksi).

Baba Lybec on kuivuneen rusinan näköinen korppu.

Vierailija
37/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baba ja paidan läpi loistavat nännit, jess, jess. Oikein näpsäkkä ikäisekseen.

Vierailija
38/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Erikson

Vierailija
39/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis, edelleen kroppa bikinikunnossa vaikka lapsiakin on :)

Vierailija
40/84 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju Pena Tohmajärveltä, joka etsii 25 v mimmiä.

Hah, hah. Meni aika rapeasti pieleen. Olen suhteessa enkä etsi naista. Jos hakisinkin niin en ole ikärasisti. Tarkoittaa molempiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme