Mieheni jäi äsken kiinni grillikatoksen seinään
Kävin sisältä hakemassa sinappia ja se huusi kuin syötävä kun tulin ulos. Oli muna juuttunut lautojen väliin. Ei siinä muuta kuin hain ruokaöljyä ja yritin työntää toiselta puolelta ja mies vetää vaikka oli tuskissaan ja huusi ja itki. Lopulta se lähti kun oli alkoi kutistua ja veltostui. Sanoin että katson jäikö tikkuja, mutta ukko meni sisälle mököttämään eikä tule enää grillaamaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ruokaöljy sopii vähän huonosti tuohon, itse olen käyttänyt aina CRC:ä täysin samanlaisissa tilanteissa, hyvin on toiminut.
Ajattele akkaa ja muistele lapsuuden hoitokeinoa: "Puhalla, anna suukko". CRC maistuu ruokaöljyä pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaöljy sopii vähän huonosti tuohon, itse olen käyttänyt aina CRC:ä täysin samanlaisissa tilanteissa, hyvin on toiminut.
Ajattele akkaa ja muistele lapsuuden hoitokeinoa: "Puhalla, anna suukko". CRC maistuu ruokaöljyä pahemmalta.
Vaan mahtaako se ap:n mies olla noin notkea? Ja olihan siinä se seinäkin välissä... vai siis pitikö sitä lautaseinää suukotella, jotta päästää nakin satimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää nyt hyvät ihmiset huoli miehistänne, kun kerran olette sellaisia hankkineet. Kyllä siitä miehestä pitää huolehtia ainakin se seuraavat 20 vuotta kun sellaisen hankkii. Eihän se pelkkää huvia ole kun pitää opettaa kuivaksi ja kestää uhmakaudet, mutta sitä se perhe-elämä miehen kanssa on. Ja ennen kun huomaattekaan, on pesä tyhjä ja miehet lentäneet maailmalle. Kyllä on ap vastuutonta kun jätetään noin heitteille ja vielä grillin lähelle.
Kaikista ei vaan ole miesten kasvattajiksi.
No tässä se nähdään mihin se johtaa kun kuka tahansa saa hankkia miehen. Kyllä pitäisi odotusaikana käydä joku miehenkasvatuskurssi. Vältyttäisiin tällaisilta traagisilta juuttumistapauksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit sen yksin grillikatokseen? Täysin vastuutonta.
Just näin! Miestensuojeluilmoituksen paikka.
Ehottomasti misu! Niitä tehdään aivan liian vähän tai sitten sosiaaliviranomaiset eivät ota ilmoituksia tosissaan. Jos vaikkapa kolmekin ihmistä tekee misun samasta perheestä niin luulis käyvän paikalla tarkistamassa.
Onko sinulla ap nikkarointitaitoja? Mitä jos nikkaroisit miehelle yllätyslahjana sisätiloihin oman nylkytysseinän, niin saisi hieman yksityisyyttä harrastukselleen. On nöyryyttävää, jos joutuu naapureiden nähden seinää kairailemaan.
Nyt son, kuin ruusupuska yhtä punainen ja piikikäs?