Koska mä plussaan :( 1v 4kk yritetty
Nyt vois sanoa että voi v mitä askaa.
kuukaudesta toiseen saa pettyä
Kommentit (8)
Luonto on näin päättänyt. Ja ehkä olet omilla valinnoillasikin vaikuttanut asiaan. Tai mies vaihtoon.
Sama täällä. Aletaan nyt kallistua sille kannalle, että antaa asian olla. Meillä on jo 1 lapsi, ja ollaan onnellisia näinkin. Alan itse asiassa olla enemmän ja enemmän sitä mieltä, että toinen lapsi voisi jopa pilata kaiken. Siltikään en pysty "luovuttamaan" (=ottamaan ehkäisyä käyttöön), eli saattaahan se olla, että joskus vielä tärppääkin, onhan tässä vaihdevuosiin vielä aikaa. Tsempit sullekin!
Ap:n pitää mennä suorittamaan peruskoulu.
Meillä oli jo yksi lapsi. Kuusi vuotta piti odottaa seuraavan tuloa. Eli voi kestää kauankin. Toki kannattaa ensin kääntää kaikki kannot ennen kuin luovuttaa.
Niin , ei oo aina helppoa. Mulla kolmannen teko kesti 5v jakahdeksan keskenmenoakin siinä välissä. Hoidoista huolimatta. Mutta sitten viimein kaiken tuon jälkeen onnistunut raskaus!
Syitä lapsettomuuteen voi ja kannattaa lääketieteellisesti yrittää selvittää ja sitä kautta saada jopa tilanteeseen apua.
Vierailija kirjoitti:
Niin , ei oo aina helppoa. Mulla kolmannen teko kesti 5v jakahdeksan keskenmenoakin siinä välissä. Hoidoista huolimatta. Mutta sitten viimein kaiken tuon jälkeen onnistunut raskaus!
Miksi kukaan näkisi tuollaisen vaivan?
Kannattaa hakeutua tutkimuksiin kun on noin kauan mennyt aikaa.