Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska mä plussaan :( 1v 4kk yritetty

Vierailija
24.05.2018 |

Nyt vois sanoa että voi v mitä askaa.

kuukaudesta toiseen saa pettyä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua tutkimuksiin kun on noin kauan mennyt aikaa.

Vierailija
2/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on näin päättänyt. Ja ehkä olet omilla valinnoillasikin vaikuttanut asiaan. Tai mies vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aletaan nyt kallistua sille kannalle, että antaa asian olla. Meillä on jo 1 lapsi, ja ollaan onnellisia näinkin. Alan itse asiassa olla enemmän ja enemmän sitä mieltä, että toinen lapsi voisi jopa pilata kaiken. Siltikään en pysty "luovuttamaan" (=ottamaan ehkäisyä käyttöön), eli saattaahan se olla, että joskus vielä tärppääkin, onhan tässä vaihdevuosiin vielä aikaa. Tsempit sullekin!

Vierailija
4/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitää mennä suorittamaan peruskoulu.

Vierailija
5/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo yksi lapsi. Kuusi vuotta piti odottaa seuraavan tuloa. Eli voi kestää kauankin. Toki kannattaa ensin kääntää kaikki kannot ennen kuin luovuttaa.

Vierailija
6/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin , ei oo aina helppoa. Mulla kolmannen teko kesti 5v jakahdeksan keskenmenoakin siinä välissä. Hoidoista huolimatta. Mutta sitten viimein kaiken tuon jälkeen onnistunut raskaus!

Vierailija
7/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä lapsettomuuteen voi ja kannattaa lääketieteellisesti yrittää selvittää ja sitä kautta saada jopa tilanteeseen apua.

Vierailija
8/8 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin , ei oo aina helppoa. Mulla kolmannen teko kesti 5v jakahdeksan keskenmenoakin siinä välissä. Hoidoista huolimatta. Mutta sitten viimein kaiken tuon jälkeen onnistunut raskaus!

Miksi kukaan näkisi tuollaisen vaivan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi