Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuon näköinen mies tekee tuon näköisen naisen kanssa?!

Vierailija
24.05.2018 |

Minä olisin noin miljoona kertaa kuumempi... Sanonpahan vain.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ulkonäkö vaan ei ole kaikille se ykkösjuttu...

Vierailija
2/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittaa sukupuoliyhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet. Alotuksen perusteella olet vähemmän kuuma ja tyhmäkin vielä.

Vierailija
4/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä näköinen ja minkä näköisen?

Vierailija
5/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tosin pitäisi sinun ajatusmaailmaasi kovin "kuumana". Siinäpä varmaan vastaus myös ensimmäiseen kysymykseesi.

Vierailija
6/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyks tähän jotai kuvia tai jotain? HÖH!

Vierailija
7/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista väittää, etteikö ns. epäsuhdat tai eri tasoa olevat parit herättäisi ajatuksia ihan kaikissa. Jeesustelijat ei vaan myönnä asiaa, mutta jos vastaan tulee mallia reilusti ylipainoinen/hyväkroppainen pari, miettii jokainen miten ovat päätyneet yhteen.

Eikä siinä ole mitään paheksuttavaa, kunhan ei ihmettele ääneen ainakaan niiden ihmisten kuullen.

Vierailija
8/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Mulla on komea ja pitkä mies (on ollut erään tavaratalon kuvastossa mallina) ja usein kun kuljemme yhdessä naiset katselevat häntä ja sen jälkeen happamina minua. Luultavasti ajattelevat ettemme ole ns. samalla tasolla ulkoisesti. Mutta nämä naiset eivät tiedäkään että muutkin miehet kuin oma mieheni pitävät minua kauniina. Kerrankin eräs mies vastaan kävellessä jutteli minulle ja miehelleni että kylläpä miehelläni on kaunis nainen.

Sori, ap, meissä joissain vaan on sitä Jotain, joka saa miehet ajattelemaan että olemme kauniita, vaikka emme olisikaan yhtä kauniita kuin sinä! 😎

Vierailija
9/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysytään usein että olenko äitini kanssa.

Vierailija
10/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari on voinut olla yhdessä pitkään - toinen on voinut muuttua sairauden/onnettomuuden/tapaturman/lasten saannin jälkeen aivan toisenlaiseksi. Me ollaan tällainen sopusuhtainen pariskunta, joka vielä näyttää onnellisilta. Meitä naurattaa ihmiset katseet. Kunpa vain tietäisitte miltä näytimme 10 vuotta sitten! 

Vierailija
11/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan mahtavaa jos joku kadehtii sitä että mieheni on minulle liian komea. Kadehtijasta tuntuu varmasti pahalta, kun teoriassa voisi siis itsekin saada yhtä komean miehen, mutta käytännössä sitten ei ehkä yhtä todennäköisesti.

Kannattaa miettiä omaa luonnetta ja vasta sen jälkeen sitä miltä näyttää. Pelkkä ulkonäkö ei jaksa ketään kovin kauan kiinnostaa.

Vierailija
12/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari on voinut olla yhdessä pitkään - toinen on voinut muuttua sairauden/onnettomuuden/tapaturman/lasten saannin jälkeen aivan toisenlaiseksi. Me ollaan tällainen sopusuhtainen pariskunta, joka vielä näyttää onnellisilta. Meitä naurattaa ihmiset katseet. Kunpa vain tietäisitte miltä näytimme 10 vuotta sitten! 

Lasten saannin???????

Vierailija
13/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kerran totesi hyvin että naiset ei ymmärrä naiskauneudesta mitään. Puhui siis miehen näkökulmasta ja siitä millaisia naisia muut naiset pitää kaunottarina.

Vierailija
14/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pask a itsetunto ja olematon itsevarmuus voi tehdä kenestä vaan epäviehättävän, ihminen joka pyytelee jo olemuksellaan olemassaoloaan anteeksi ei ole mielestäni viehättävä

siksi ihminen joka pitää itseään kauniina tai komeana on yleensä jo automaattisesti viehättävämpi kuin vertaisensa joka haluaisi piiloutua jonnekin katseilta

Vierailija
15/15 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se kaunis nainen, joka nai ruman lihavan miehen, siis muiden mielestä. Ihmiset oli jopa lyönyt vetoa, miten pitkään suhteemme kestää. Todella loukkaavaa, keskittyis kaikki vaan omiin suhteisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi