Käsittämättömin asia mistä ihmiset VALITTAVAT?
Tuli vaan mieleen kun yhdessä ketjussa valitetaan kesästä ja toisessa siitä kun kassa kysyy ottaako asiakas kuitin.
Ollaan me vaan valittajien luvattu maa!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten ulkonäkö.
Ja vaatetus.
Sää. Sille kun ihminen ei onneksi voi mitään.
Siitä, kun hymyilee heille. Tai siis "*ittu virnistelee"
T. Kassa
Yksi nainen valitti ja marmatti mekastavista ja juopottelevista naapureistaan, no syystäkin. Hassuinta olikin se, että kun naapurit olivat kerrankin pari päivää hiljaa, alkoi valitus: "Ovat olleet niin hissuksiin jo pari päivää. Kyllä tuo on jo epäilyttävää!"
Se kuinka raskasta lasten harrastuskuljetukset ovat.
Onko niitä lapsia pakko tehdä niin monta ja onko niille kaikille pakko haalia kaikki mahdolliset harrastukset?
Toisten ihmisten lihavuus, kampaus, pukeutuminen. Turhia valitusaiheita! Live and let live!
Se äiti joka uikuttaa pitkin lehtiä kun pikku mussukka reputti kirjoitukset. On niin musertavaa ja tuskaista. Tiedän, että minun pitäisi ajatella empaattisemmin, mutta en voi välttyä ärsytykseltä. Itse olin lastensuojelun asiakas, josta ei pitänyt tulla mitään eikä mulla ollut lukiossa kaikkia kirjojakaan. Kirjastossa luin iltaisin mitä käsiini sain, ja yötä myöten suoritin kursseja. Kirjoitukset olivat keväällä, isä kuoli helmikuussa maksakirroosiin oltuaan pitkään vuodepotilas. Äidillä prakasi mielenterveys niin että yritti tappaa itsensä monta kertaa, kunnes minut otettiin todesta hakiessani hänelle apua, ja äiti vietti kevään ja kesän suljetulla osastolla mielisairaalassa. Sisarukseni sijoitettiin pois kotoa, mutta itse sain jäädä avohuollon asiakkaaksi. Muistan kun pyöräilin kirjoituksista pieneen, sossun hommaamaan kämppään ja pelkäsin vastaajaan jätettyä viestiä, että äitikin on kuollut. Hän kuoli vasta vuoden päästä oman käden kautta. Ja joku itkee kun laiska teini ei viitsinyt lukea tarpeeksi kirjoituksiin, kylläpä on suuri suru, suurin jota kuvitella saattaa.
Kiitos, tämän oksentaminen auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Se äiti joka uikuttaa pitkin lehtiä kun pikku mussukka reputti kirjoitukset. On niin musertavaa ja tuskaista. Tiedän, että minun pitäisi ajatella empaattisemmin, mutta en voi välttyä ärsytykseltä. Itse olin lastensuojelun asiakas, josta ei pitänyt tulla mitään eikä mulla ollut lukiossa kaikkia kirjojakaan. Kirjastossa luin iltaisin mitä käsiini sain, ja yötä myöten suoritin kursseja. Kirjoitukset olivat keväällä, isä kuoli helmikuussa maksakirroosiin oltuaan pitkään vuodepotilas. Äidillä prakasi mielenterveys niin että yritti tappaa itsensä monta kertaa, kunnes minut otettiin todesta hakiessani hänelle apua, ja äiti vietti kevään ja kesän suljetulla osastolla mielisairaalassa. Sisarukseni sijoitettiin pois kotoa, mutta itse sain jäädä avohuollon asiakkaaksi. Muistan kun pyöräilin kirjoituksista pieneen, sossun hommaamaan kämppään ja pelkäsin vastaajaan jätettyä viestiä, että äitikin on kuollut. Hän kuoli vasta vuoden päästä oman käden kautta. Ja joku itkee kun laiska teini ei viitsinyt lukea tarpeeksi kirjoituksiin, kylläpä on suuri suru, suurin jota kuvitella saattaa.
Kiitos, tämän oksentaminen auttoi.
Niin siis saitko läpi ne kirjoitukset?
Aika kamala ja surullinen tuo kohtalosi.
Mitä sinusta sitten tuli isona?
Jos joku tuo vaikka kakkua töihin, niin aina joku valittaa että inhottavaa kun tuollaisia epäterveellisyyksiä tuodaan. No, ei ole pakko syödä ja voit itse tuoda vaikka omenoita jos haluat.
jonottaminen, joka on ihan kohtuuden rajoissa eikä mitenkään epätavallisen pitkään kestävää. tottakai pitää olla joku järjestys jossa ihmiset tekevät asiat omalla vuorollaan! mitäs sitten jos kaikki rynnisivät yhtäaikaa kaikkialle?
Toisten ihmisten painon, ulkonäön, vaatetuksen, suuntautumisen, värin jne.päivittely ja valitus näistä. En oikeasti ymmärrä.
Isotissiset naiset siitä kun on niin kamalaa omistaa isot tissit. Miehetkin vaan tuijottaa ja pyytävät treffeille. On se niin kamalaa boo-hoo. Itse tekisin mitä tahansa että olisin syntynyt isotissiseksi ja saisin huomiota miehiltä :( T: Katkera aa-kuppinen lauta
Eräs keski-ikäinen rouva valitti, että hän ei pitänyt ollenkaan siitä, että torilla oli mies jolla oli ruma parta.
Vierailija kirjoitti:
Isotissiset naiset siitä kun on niin kamalaa omistaa isot tissit. Miehetkin vaan tuijottaa ja pyytävät treffeille. On se niin kamalaa boo-hoo. Itse tekisin mitä tahansa että olisin syntynyt isotissiseksi ja saisin huomiota miehiltä :( T: Katkera aa-kuppinen lauta
Niin mitäpä siitä että selkää särkee ja vaatteet istuu huonosti, kunhan vaan saa huomiota tuntemattomilta miehiltä. Imartelevaa tulla nähdyksi vain tissienkantotelineenä.
Hyvästä säästä valittavat ovat vähän kummallisia.
Minä nyt valitan tästä, kun kaikkea hiemankin jnkun korvaa särähtävää tms. sanomista kutsutaan valittamiseksi. V*tut se sitä ole, joku vaan toteaa asian esim. "kylläpä onkin lämmintä". Joku nupopää otaa sen(kin) valituksena. Alkaa jurmia tyyliin: "ootas sitten kun on talvi ja pakkasta, miten sitten suu laitetaan, murr murr murrr". Eli haistakaa ihan ite, te jotka valitusta näette joka lauseessa.