Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla nilkat vai pilkat? Älkää suostuko tällaiseen alistamiseen kanssasiskot!

Vierailija
24.05.2018 |

Ankles on nilkat englanniksi ja jos nilkkasi ovat tanakat tai paksut, sanotaan cankles. Brittilehti kirjoittaa miten edes se että olet "kaunis ja rikas ei pelasta sinua paksujen nilkkojen kiroukselta". Jutussa esitellään erittäin laihoja / kauniita julkkiksia ja aatelisia ja osoitellaan sormella heidän "kauheita läskinilkkojaan". Esim. ensimmäisenä hyvin rasvaton aatelinen, jolla on "paksut nilkat". Samoin hurmaava Helen Miller, jonka nilkkoja tuskin kukaan edes huomaa kun nainen on muuten niin kaunis. Ja Donatella, erittäin laiha nainen, jolla "ikävän paksut nilkat".

Ja ohjeita miten saada niitä kamalia nilkkoja korjattua "normaaleiksi".

Tällaiset jutut ovat nykyajan naisen alistamista. Yritetään tällaisella saada ihmiset epävarmoiksi. Toki myös pahanilkinen kateus myy lehtiä - mikäpä sen hauskempaa kuin ostaa lehti ja tuntea itsensä "paremmaksi" kun nilkat eivät ole tuollaiset "kauheat".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohduksissani unohdin sen linkin juttuun

Vierailija
2/4 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju on edelleen olemassa: https://www.vauva.fi/keskustelu/3179866/onko-teilla-kauniit-nilkat-vai-…

Miksi et jatkanut siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla onkin kauniit nilkat :)

Vierailija
4/4 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ees suuttua näistä. Kuka nainen on oikeasti niin surkean heikko itsetunnoltaan, että lehtijuttuja lukemalla saa oman itsetuntonsa maanrakoon? Olen itsekin nuori vielä (34v.) ja krooninen sairaus ja sen lääkityksen sivuvaikutukset ovat pilaneet ulkonäköäni, on selluliitin näköistä arpikudosta käsissä ja jaloissa, aknea, hiustenlähtöä, karvankasvua naamassa, turvotusta, ne paksut nilkat, hampaat lohkeilleet jne. silti en jaksa vertailla itseäni muihin tai pidä itseäni susirumana. Ei media oikeasti tuhoa kenenkään itsetuntoa, vaan me itse, jos uskomme sellaisia juttuja kuin aloittajan linkkaama! Nyt vähän ylpeyttä ja itsetuntoa kehiin naiset! Täydellisyys on tylsää ja me ollaan muutakin kuin ulkokuori, muistakaa se! <3