Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoilla kilpaileminen

Vierailija
24.05.2018 |

Onko teillä tällaista? Olen ostanut molemmille lapsilleni korujen säilytykseen siistit keräilylaatikostot. Kirppikseltä, kyllä, koska ovat samaa sarjaa kuin mitä minulle jo oli lapsena hankittu. Olen näyttänyt ne anopille. Selkeästi aina sanon myös, mitä on toivottu, mitä puuttuu jne.

Kertaakaan ei ole tullut sitä mitä olen sanonut. Nyt tuli sitten korurasia. Tää on ollut tätä nyt 16 vuotta. Kilpailevat luiatimet, kilpaileva toppahaalari, viisi kirjaa jos minä olen ostanut yhden... jne.

Mikä tän idea on? Tän kilpailemisen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs laatikostosarja on kyseessä? Rupesi kiinnostamaan.

Vierailija
2/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs laatikostosarja on kyseessä? Rupesi kiinnostamaan.

Palaset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vielä sanoa, mulla on tuota ongelmaa ollut vasta 5,5 vuotta. Tahallista ilkeyttä nyt ainakin, ylitsekävelyä myös. Ja kaikki mitä tuodaan, on vimpan päälle anopin maun mukaan. Ei auta, vaikka se pieni lapsi itkee rumaa paitaa, jonka anoppi on väkisin pistänyt juhlavaatteiden päälle. Ja voihan kuinka loukkaannutaan, kun hänen antama lahjansa ei olekaan se ykköslahja. 

Tuo paitaepisodi oli sen verran raju, että melkein lähti anustappi oven karmit mukanaan. Ei se mitään, ettei lapsi tykännyt paidasta... mutta kun miniä ei ilkeyttään pakottanut lasta pitämään epämieluista paitaa päällään, vaan lapsi sai takaisin juhlavaatteensa (ja paremman fiiliksen)

Vierailija
4/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vielä sanoa, mulla on tuota ongelmaa ollut vasta 5,5 vuotta. Tahallista ilkeyttä nyt ainakin, ylitsekävelyä myös. Ja kaikki mitä tuodaan, on vimpan päälle anopin maun mukaan. Ei auta, vaikka se pieni lapsi itkee rumaa paitaa, jonka anoppi on väkisin pistänyt juhlavaatteiden päälle. Ja voihan kuinka loukkaannutaan, kun hänen antama lahjansa ei olekaan se ykköslahja. 

Tuo paitaepisodi oli sen verran raju, että melkein lähti anustappi oven karmit mukanaan. Ei se mitään, ettei lapsi tykännyt paidasta... mutta kun miniä ei ilkeyttään pakottanut lasta pitämään epämieluista paitaa päällään, vaan lapsi sai takaisin juhlavaatteensa (ja paremman fiiliksen)

Siis sanotko anoppiasi anustapiksi😄

Vierailija
5/5 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sanotko anoppiasi anustapiksi😄

Fiilisen mukaan :D 

Monia muitakin ei-niin-kauniita nimityksiä käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme