Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu todella tympeältä jaksaa hoitaa lapsia ja kotia, kun kukaan ei vastapainoksi ”hoida” minua!

Vierailija
24.05.2018 |

Vaan joudun elämään vastentahtoisessa selibaatissa :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset sinua sitten vanhana hoitaa.

Vierailija
2/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat nyt vaan kiltisti ittes.

Sen valinnanhan teit 18Sta vuodeksi, kun päätit ne ihanat per sehedelmäsi tehdä.

Nauti nyt heistä.

Kaduttaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään sama olotila? Ap

Vierailija
4/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään sama olotila? Ap

Ei. Perhe on onni ja siunaus <3

Vierailija
5/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla siis on mies, jota ei kiinnosta?

Vierailija
6/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sama olotila. Eikä mulla ole edes miestä!

Vierailija
7/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vapaus etsiä halukas mies. Ap

Vierailija
8/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen valinnanhan teit 18Sta vuodeksi, kun päätit ne ihanat per sehedelmäsi tehdä.

Nauti nyt heistä.

Kaduttaako?

Se on tullut jotekin hirveen  luonnostaan, että ne omat tarpeet on työntyneet jonnekin taka-alalle. Lapset on lainassa vaan niin pienen hetken että tuntuu hirveän itsekäältä pitää numeroa itsestään.

Vierailija
9/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua sitten estää?

Vierailija
10/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se aikuisten arki on. Voihan sitä valittaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole. Muuta se minkä voit ja hyväksy se mitä et voi muuttaa.

Vierailija
11/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sinullakin on perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus. Se, että pidät kiinni jostain vanhoillisesta uskollisuuslupauksesta on ihan oma valintasi.

Vierailija
12/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapset sinua sitten vanhana hoitaa.

Miten niin? Aika ummehtunut ajatus tänä päivänä, että olisi jokin automaatio. Monikaan lapsi ei edes ole tekemisissä vanhempansa kanssa, kun kotoa pois pääsee.

Vierailija
13/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on AP. Todella surullista. Luulin ettei tätä tarvisi hoitaa vaan yksin. Väistämättä on olo, että olen parisuhteessa oleva YH. Enkä tiedä kauan enää jaksan.

Vierailija
14/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti nyt heistä.

Kaduttaako?

Se on tullut jotekin hirveen  luonnostaan, että ne omat tarpeet on työntyneet jonnekin taka-alalle. Lapset on lainassa vaan niin pienen hetken että tuntuu hirveän itsekäältä pitää numeroa itsestään.

Pienen hetken? Kuitenkin jos puhutaan puolet aikuisuudesta, niin ei se mikään pieni hetki ole.

Vierailija
15/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap hommaa sitä miestä? Ei heru sympatiaa.

Vierailija
16/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama olotila. Oon mies. Hoidan ruuat ja viikkosiivouksen.vaimo paljon töissä. Iltasin hieron vaimoa. Vaimon määräämässä selibaatissa olen. Kaikki menee sumussa. Ja en ole mikään nössö.

Vierailija
17/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama olotila. Oon mies. Hoidan ruuat ja viikkosiivouksen.vaimo paljon töissä. Iltasin hieron vaimoa. Vaimon määräämässä selibaatissa olen. Kaikki menee sumussa. Ja en ole mikään nössö.

Tuuttu tilanne. Jos ottaa asian esille, niin koetaan painostukseksi. Suosittelen lopettamaan kaikki hellyyden osoitukset.

Vierailija
18/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu kun sulla ap. Mies aina valittaa työnsä raskautta, kuinka hänellä ollut vaikeaa yms mutta kukaan ei koskaan kysy, mitä minulle kuuluu. On minullakin lukuisia sairauksia, särkyjä, ei ystäviä ja monen laisia vaikeuksia.

Vierailija
19/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin suhteessa kirjoitti:

Kyllä on AP. Todella surullista. Luulin ettei tätä tarvisi hoitaa vaan yksin. Väistämättä on olo, että olen parisuhteessa oleva YH. Enkä tiedä kauan enää jaksan.

Ei minusta tunnu siltä että olen yh, en hoida lapsia ja kotia yksin. Pointti on se, että tympäisee hoitaa niitä ylipäätään tilanteessa, jossa mies ei ”hoida” minua. Juuri siksi siksi ero ei nyt ole ensisijainen vaihtoehto koska sitten olisi vielä raskaampaa jo hoitaa lapsiarki. Perhe ei koskaan ollut mikään ensisijainen haaveeni, ennemminkin suostuin siihen sillä ajatuksella että kestän sen jos mies tukee ja ”hoitaa” minua silti. Ap

Vierailija
20/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuttu tilanne. Jos ottaa asian esille, niin koetaan painostukseksi. Suosittelen lopettamaan kaikki hellyyden osoitukset.

Minä en suosittele sitä todellakaan. Jos itsekin vetäytyy, itselle tulee entistä pahempi mieli. Mutta seksi jos toista ei kiinnosta niin sitä ei auta tyrkyttää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä