Nainen joka sheivaat alapääsi posliiniksi, MIKSI?!
Vaikka on tutkittu, että siihen liittyy lukuisia terveysriskejä ja se ei tosiaankaan ole hygieenistä?
Kommentit (134)
Tunnen oloni paremmaksi niin. Jos sä tykkäät puskasta, ja tunnet olosi paremmaksi niin, niin miksi ajellsit?
Se nyt vaan on ihan kiva ja kiihottava lisä seksielämään, vähän vaihtelua. Välillä saa toki myös rehottaa. Ei sen tarvi olla joko/tai kuten ällistyttävän moni nettikeskustelujen perusteella olettaa.
Missä ne karvat olisivat rumempia kuin alapäässä? Poistan karvat koska ne ällöttävät minua. On turha vedota luonnollisuuteen. En minä anna rikkaruohojenkaan kasvaa kukkapenkissä vaikka luonnollisia ovat.
Mitä terveysriskeihin tulee, kaikki me otamme niitä. Yksi on lihava, toinen polttaa tupakkaa, kolmas ei harrasta liikuntaa ja istuu tuntikaupalla päivittäin tietokoneen ääressä... Minä en tee mitään noista, joten koen, ettei minulla ole velvollisuutta pitää rämemajavaa pöksyissäni.
Koska mä haluan. Miksi sinua kiinnostaa toisten ihmisten alapäiden karvoitus tai karvattomuus noin paljon? Sairasta.
Koska P0rno ja miesten miellyttäminen..
Miehet tykkää kun näyttää ihan pikkulapsen p....
Koska musta se on kivan näköinen ja tuntuinen. Teen paljon muitakin epähygieenisiä ja epäterveellisiä asioita mutta ne ei tunnu ketään kiinnostavan, en tiedä miksi juuri pillukarvat tai niiden puute on joillekin niin suuri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne karvat olisivat rumempia kuin alapäässä? Poistan karvat koska ne ällöttävät minua. On turha vedota luonnollisuuteen. En minä anna rikkaruohojenkaan kasvaa kukkapenkissä vaikka luonnollisia ovat.
Mitä terveysriskeihin tulee, kaikki me otamme niitä. Yksi on lihava, toinen polttaa tupakkaa, kolmas ei harrasta liikuntaa ja istuu tuntikaupalla päivittäin tietokoneen ääressä... Minä en tee mitään noista, joten koen, ettei minulla ole velvollisuutta pitää rämemajavaa pöksyissäni.
Outo kysymys. Kyllä ne alapääkarvat mun mielestä sopii juuri alapäähän eikä esimerkiksi niskaan.
Sheivaan silloin kun huvittaa. Tänäänkin sheivaan, mutta viimeisen kuukauden ajan annoin vaan karvojen kasvaa. Kaikki käy mulle, en minä karvoitustani muita varten muokkaa. Pidän niitä sillä tavalla mikä juuri siinä hetkessä tuntuu hyvältä
Kuten olen aiemminkin vastannut, mulla syynä on laiskuus. On helpompi ajaa vaan kaikki pois, kun alkaa muotoilemaan mitään ja ihan naturellina en kuitenkaan halua olla, ettei tursua alkkareiden ulkopuolelle.
Entäs se sänki? Olen joskus kokeillut ajella alapääni lähes posliiniksi, eikä minulla edes ole voimakasta karvankasvua. Silti ihoni oli niin näppyläinen ja jo seuraavana päivänä pukkasi sänkeä. En olisi siinä tilassa kehdannut harrastaa seksiä kenenkään normaalin miehen kanssa. Luomu on 100 kertaa mukavampi!
Siksi kai, että suurinpiirtein niin kauan kun mulla karvoja on kasvanut, on annettu ymmärtää että ne pitää poistaa tai on jotenkin ällöttävä. Jos tiedän, ettei seksiä tule olemaan hetkeen niin annan kasvaa, mutta muuten poistan karvat, kai siinä on joku "mitäköhän tuokin mies musta ajattelee jos olen karvainen" ajatus taustalla. Sama kainalokarvojen kanssa.
Jalkakarvoihin mulla ei jostain syystä tämä sama ajatustapa ole iskostunut yhtä pahasti, sillä en aja niitä. Niistäkin kyllä mietin esim. rannalle mennessä että pitäisiköhän ne poistaa koska "mitä muut ajattelisi" mutta siinä lopulta laiskuus voittaa.
Helpompi pitää puhtaana. Mitkään valkovuodot, menkat ja hiki takerru ällöttävästi karvoihin.
Esteettisesti miellyttävämpi. Karvat ei rehota pikkuhousujen läpi tai yli.
Yksinkertaistettuna, miten se vaikuttaa SUN elämään, jos joku haluaa olla karvaton/karvoilla? Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulle on hygieenistäkin. Karvat kerää bakteereita ja tulee enemmän hajuhaittoja. Plus onhan se nyt kivempi ilman.
Ajeletko samasta syystä myös hiuksesi, vai etkö kenties yletä pesemään alapäätäsi?
En sheivaa, mutta sokeroin, koska huulten tai kielen kosketus karvattomalla iholla tuntuu paremmalta.
Minulle ei ainakaan vielä ole tullut mitään näissä ketjuissa mainittuja hiivatulehduksia ym. Poistan myös tummat naisten viiksikarvani sekä nypin nännipihan karvat. Muut karvat saavat olla, kainalokarvoja tosin lyhennän välttääkseni hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se sänki? Olen joskus kokeillut ajella alapääni lähes posliiniksi, eikä minulla edes ole voimakasta karvankasvua. Silti ihoni oli niin näppyläinen ja jo seuraavana päivänä pukkasi sänkeä. En olisi siinä tilassa kehdannut harrastaa seksiä kenenkään normaalin miehen kanssa. Luomu on 100 kertaa mukavampi!
Olisit voinut naida jonkun pervon kanssa. Sitäpaitsi miehet eivät yleensä pidä pillunkarvoista hampaiden väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulle on hygieenistäkin. Karvat kerää bakteereita ja tulee enemmän hajuhaittoja. Plus onhan se nyt kivempi ilman.
Ajeletko samasta syystä myös hiuksesi, vai etkö kenties yletä pesemään alapäätäsi?
Kumpi hautoo enemmän ja kummasta päästä teet tarpeesi, alapäästä vai päästä? Niinpä.
Tykkään hoidetusta puskasta. Kiitorata tai kolmio. Se tekee pimpasta persoonallisen ja ihanan. Posliinissa katoaa osa ensinäkemisen huumaavasta taiasta.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi pitää puhtaana. Mitkään valkovuodot, menkat ja hiki takerru ällöttävästi karvoihin.
Esteettisesti miellyttävämpi. Karvat ei rehota pikkuhousujen läpi tai yli.
Yksinkertaistettuna, miten se vaikuttaa SUN elämään, jos joku haluaa olla karvaton/karvoilla? Get over it.
Se on hel vetin inhottavaa kun sitten housut on märät. Kesällä ja talvella kumpikin yhtä kamalaa.
Useimmiten ajelijoilla tuntuu olevan aika rumia sanoja karvallista, ihan kiva lukea joskus toisinkin päin.
Meillä tykätään karvoista, mitä vähän siistitään. Ihan parasta kun saa olla oma mukava itsensä.