Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kykytestit työnhaussa

Vierailija
23.05.2018 |

Oletko tehnyt testin hakiessasi työpaikkaa? Voiko huonosti menneen testin jälkeen silti päästä töihin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen paikkaan joka hakee työntekijää kykytestillä ei kannata mennä. Kertoo huonosta johtamisesta, esimies ei tiedä mitä ominaisuuksia ko. työ vaatii ja kukaan ei ota veto-vastuuta edes rekrytoinnista. Millä todennäköisyydellä ottavat sitten mistään muustakaan itse työssä ? Perehdytys ? Eteneminen ? työtehtävien järkevöittäminen tulevaisuudessa ? Itse olen käynyt monissa kykytesteissä ja tullut useasti niiden perusteella valituksi ja aina pettynyt työn sisältöön ja esimieheen. Ne missä olen tullut valituksi ihan vain keskustelun ja kokemuksen ja koulutuksen perusteella ilman testejä on sitten siellä töissäkin mennyt paremmin. Silloin jotenkin esimies ottaa enemmän vastuuta eikä ole ulkoistanut ajattelua muualle. Itse en enää menisi yrityksiin jotka käyttävät testejä-kertoo minusta aina huonosta johtamisesta tai johtajuuden puutteesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kutsu ryhmähaastatteluun hakiessani työpaikkaa pankista. Sitä ennen olisi tehtävä kykytesti ja soveltuvuustesti verkossa. Onko nää jotain mensan testityyppisiä ÄO:ta mittaavia tehtäviä vai mitä? Saatan vetäytyä prosessista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi