Jos lapsesi olisi sairas niin avustaisitko häntä?
Jos pitäis vaikka kerran viikossa käyttää hänet kaupassa niin olisiko se jo liikaa? Nyt puhutaan parikymppisestä omillaan asuvasta jonka sairaus huomattavasti toimintakykyä laskeva
Kommentit (10)
Hankala sanoa. Jos lapsi on ilkeä, moittii koko ajan, valittaa, muistelee olemattomia asioita lapsuudestaan, soittelee huumehöyryissään öisin jne. niin en auttaisi.
Mikä kysymys toi on? Eikö ole ihan itsestään selvä, että auttaisin ja avustaisin?
Vierailija kirjoitti:
Hankala sanoa. Jos lapsi on ilkeä, moittii koko ajan, valittaa, muistelee olemattomia asioita lapsuudestaan, soittelee huumehöyryissään öisin jne. niin en auttaisi.
Aina oletetaan pahinta.
Kaupassa käyttäminen olisi hankalaa, koska mulla ei ole autoa. Lapseni onneksi asuvat alueella, jossa mitä tahansa voi tilata netistä kotiinkuljetuksella. Mutta tietenkin auttaisin kaikin tavoin, mikä on mahdollista ja järkevää.
Olet ap.se aikuinen lapsi, olet kysynyt tätä samaa täällä aiemminkin. Miksi taas tämä sama kysymys?
Sen verran olen joutunut sairastamaan ja olemaan toisten armoilla että ehdottomasti auttasin pyytämättä ja enemmänki tekisin ku yksi kaupassa käynti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap.se aikuinen lapsi, olet kysynyt tätä samaa täällä aiemminkin. Miksi taas tämä sama kysymys?
En ole aikaisemmin kysynyt. Oli joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukahan lapsen on kasvattanut?
Se tarkoittaisi sitä, että lapsi muuttaisi takaisin kotipaikkakunnalleen. Kavereista valtaosa on tosin muuttanut muualle ja nykyisen asuinpaikan kaverit jäisivät sinne. Nykyisessä paikassa ostokset voisi tilata kotiin ja siellä elämä olisi muutenkin vilkkaampaa mitä täällä, joten tuskin lapsi tänne haluaisi palata. Voisin vinkata, että lapsi selvittää Kela-taksin käyttömahdollisuutta.
Auttaisin tietenkin, se kuinka usein se fyysisesti olisi mahdollista, on jo toinen asia. Kumpikaan lapseni ei asu tässä samassa kaupungissa kuin minä, eikä minulla ole autoa...