Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapset eivät tykkää lihavista ihmisistä?

Vierailija
23.05.2018 |

Monesti törmännyt lapsiin jotka ovat todella vihamielisiä iso kokoisia ihmisiä kohtaan. Itsekin olen nykyään todella iso kokoinen, ja olen huomannut että sukulaislapset eivät pidä minusta niin paljoa. Samat lapset tykkäävät laihojen ihmisten seurasta. Kuulen myös suoraan että olen iso ja tyhmä. Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat puhuneet lihavuudesta pahaa. Monet lapset rakastavat pulleita vanhempia naisia.

Vierailija
2/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin sain jatkuvasti kuulla läski-kommentteja ja mahan koon ihmettelyä kun työskentelin lasten parissa. en ole edes tajuton plussapallo, maha vaan on taikinainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ihmisten ulkonäkö merkitsee yllättävän vähän. Lapsi saattaa kysyä miksi sulla on noin tai miksi näytät tuolta. Kun saa asiallisen vastauksen se on siinä.

Ennakkoluulot opitaan kotona omilta vanhemmilta. Sieltä se juontuu.

Vierailija
4/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Lapset eivät kiinnitä huomiota lihavuuteen ellei heitä opeteta siihen. Yleensä kotona. Oletko varma että sukulaislastesi suhtautumisen syynä on juuri painosi?

Vierailija
5/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinhän valtaosa lapsista on varsinaisia Putte Possuja.

Vierailija
6/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset ajattele lihavista mitään ihmeempää, ellei kotona opeteta. Omat lapset ei ikinä ole kenenkään painoa kommentoineet. Ollaan vaan juteltu sen verran, että on erikokoisia ja näköisiä ihmisiä.

Vierailija
7/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukutatte? kyllä näin jotkin lapset kommentoivat mulle. tietysti nämä hyvistä perheistä tulevat ei.

Vierailija
8/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuka tahansa lapsi kysyy, että  miksi tuo mies on niin lihava tai miksi tuo nainen on niin lihava. Kun kotona ei ole sellaista nähnyt eikä siitä ole mitään kotona puhuttu. Ja lapsilla on estetiikan taju, vauvakin tunnistaa kauniit kasvot. Lapsi siis ymmärtää, että lihava ihminen näyttää pahalta ja karttaa tätä sen takia.

Vierailija
9/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat pelkäävät tulevansa syödyksi.

Vierailija
10/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kersat pelkäävät tulevansa syödyksi.

😂

Vierailija
11/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaislasten ollessa pieniä he tykkäsivät olla minun kanssa, tehdä kaikkea kivaa. Välissä ei ole tapahtunut muuta kuin omien lapsien syntymä ja +40kg. Olen aivan sama ihminen muutoin. Kohdatessa juttelen yhtä paljon heidän kanssa kun ennen jne. Silti olen tyhmä, iso, minua saa muka potkia, en saa katsoa heihin päin,.. myös tuntemattomilta lapsilta tullut kommenttia lihavuudesta.

Eräs sukulaislapsi kysyi minulta onko minusta kiva olla minä, jota ennen mainitsi että onneksi ei ole itse mikään lihava

Vierailija
12/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppivat mallin vanhemmiltaan, jotka arvostelevat muiden ulkonäköä. Tai kavereilta, jotka ovat oppineet vanhemmiltaan.

Äitini puhui aina, miten hänen pitäisi laihtua ja keitti laihdutuskaalikeittoa itselleen. Minusta hän oli vain ihanan pehmeä ja äidillinen, juuri sellainen kuin pitääkin. Eli lapsia ei kyllä lihavuus haittaa, ellei sitä aikuisilta opita.

Vierailija
13/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaislasten ollessa pieniä he tykkäsivät olla minun kanssa, tehdä kaikkea kivaa. Välissä ei ole tapahtunut muuta kuin omien lapsien syntymä ja +40kg. Olen aivan sama ihminen muutoin. Kohdatessa juttelen yhtä paljon heidän kanssa kun ennen jne. Silti olen tyhmä, iso, minua saa muka potkia, en saa katsoa heihin päin,.. myös tuntemattomilta lapsilta tullut kommenttia lihavuudesta.

Eräs sukulaislapsi kysyi minulta onko minusta kiva olla minä, jota ennen mainitsi että onneksi ei ole itse mikään lihava

Eihän nuo ole kuin surkeasti kasvatettuja kakaroita.

Minun mummoni oli lihava. Maailman ihanin mummo, rakastin häntä kovasti. Toinen oli laiha, ihan yhtä ihana ja rakas.

Vierailija
14/14 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän