Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin synnytyksessä kuin tapettava, mies kommentoi jälkeenpäin että olin naurettava, koska synnytys on sama kun pa*kan vääntäisi

Vierailija
23.05.2018 |

Olipas kiva kuulla tuollainen kommentti. Pelkäsin synnytystä muutenkin kuollakseni. Omahyväisesti tokaisi ja lisäsi ettei hänkään huuda aina kun pa*kalla käy.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Survo vastasyntyneen kokoinen möykky miehesi persees.een niin katsotaan äänteleekö.

M

Vierailija
2/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä porvoosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesi p@skat ovatkin sitten aikamoisia, jos ovat vauvan kokoisia (3kg ja 50 senttiä). Hui. Tietääkö hän että vauva ei synny peräsuolesta?

Vierailija
4/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa reseptittä lääkkeitä ripuliin. Syötä niitä miehellesi runsaiden aterioiden kanssa. Kun sillä on kunnon ummetus, niin oppii olemaan.

Vierailija
5/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. Olen pahoillani.

Vierailija
6/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sitä alinta saastaa tässä maailmassa, parempi olla yksin :)

Vierailija
7/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt ihan tavallisen keskustelun lomassa, vai yrittikö vihapäissään saada sinua suuttumaan?

Ihmiset sanovat kaikenlaista, en toki tuollaista laukojaa kodissani pitkään katselisi mutta voisin kuvitella että tuollaisen taustalla voi myös olla monimutkainen tunnevyyhti joka on syntynyt kun mies on nähnyt sinun tekevän yhteisen elämänne eteen jotain sellaista johon hän ei ikinä itse tule kykenemään.

Jätä laukomaan keskenään jos ei pyydä anteeksi.

Vierailija
8/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mieheni vaan. Meillä arvostus ja myötätunto on molemminpuolista.

Vierailija
9/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle antoin noin ymmärtää kätilö sanoessaan, että sitä huutamista voisi vähän hillitä kun se on ihan turhaa.

Vierailija
10/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mistä te löydätte näitä timantteja, joiden kanssa lisäännytte... :D

No joo, provohan tämä.

Vierailija
11/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti keventää tunnelmaa ja vitsi meni vähän metsään?

Vierailija
12/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan empaattinen. Nytkö vasta heräsit oman kumppanin luonnehäiriöön?

Vierailija
13/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: tutkittu juttu että huutaminen ja kiroilu auttavat kestämään kipua.

Vierailija
14/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisessä huoneessa oli joka ulvoi... Eikö se nyt voinut ajatella muita ja olla hiljaa, että olisi saanut keskittyä omana synnytykseen rauhassa.

Vierailija
15/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on todella helppo verrattuna isoon paskahätään. Paskaa joutuu pinnisteleen ja huutamaan tuskasta että sen saa ulos.

Vierailija
16/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halveksinut niitä äitejä, jotka huutavat ja karjuvat synnytyksessä. Mieskin siitä säikähtää ja alkaa kyllä äkkiä vilkuilla vieraita naisia, jos vaimona on hullu kanahaukka, joka rääkyy ja parkuu sellaisen luonnollisen tapahtuman aikana, kuin synnytys.

Kuinka monta lasta olet itse synnyttänyt?

Luonnollinen ei tarkoita kivutonta, ja kipuun on normaalia reagoida esimerkiksi huutamalla tai itkemällä.

On hirveää jos sinut on kasvatettu tukahduttamaan normaaleja reaktioita kipuun ja shokkitilanteisiin, mutta kannattaa ennemmin selvittää ne omat ongelmat kuni nimitellä ja syyllistää ihmisiä normaaleista reaktioista.

Saattaisi se oma elämä siitä kummasti helpottua.

Vierailija
17/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle antoin noin ymmärtää kätilö sanoessaan, että sitä huutamista voisi vähän hillitä kun se on ihan turhaa.

Naaprihuoneen kätilö kävi minua ravistelemassa olkapäästä ja käski olla hiljaa, kun hoitamansa ensisynnyttäjä kuulemma pelkää.

Vierailija
18/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään tarvetta huutaa. Leikkitkö jotain marttyyria ja  jotta saisit mieheltä säälipisteitä, vai?

Minä huusin ja valitin. En kerännyt säälipisteitä, kun en tajunnut, mitä tein. Se kipu voi olla niin kova.

Vierailija
19/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halveksinut niitä äitejä, jotka huutavat ja karjuvat synnytyksessä. Mieskin siitä säikähtää ja alkaa kyllä äkkiä vilkuilla vieraita naisia, jos vaimona on hullu kanahaukka, joka rääkyy ja parkuu sellaisen luonnollisen tapahtuman aikana, kuin synnytys.

Miehen logiikkaa: kun oma nainen tekee jotain ei-toivottavaa, ratkaisu siihen on etsiä toinen nainen. Sehän ei tietenkään ole vaihtoehto, että pysyisi naisista kaukana.

Vierailija
20/39 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään tarvetta huutaa. Leikkitkö jotain marttyyria ja  jotta saisit mieheltä säälipisteitä, vai?

Minä huusin ja valitin. En kerännyt säälipisteitä, kun en tajunnut, mitä tein. Se kipu voi olla niin kova.

Sano nyt vielä, että synnytit ilman kivunlievitystä...saat lisäpisteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi