Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen, huidon moottorisahan kanssa pusikossa.

Vierailija
23.05.2018 |

Ja joskus vesakonleikkurin kanssa myös. Täytyyhän sen jonkun tehdä polttopuut talossa. Onko muita naisia täällä jotka tykkää myös moottorisahailusta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :-)

Nih, pitäähän ne polttopuut tehdä!

Mutta pusikossa en "huido" moottorisahan kanssa, siihen pitää olla eri välineet esim. raivaussaha.

Vierailija
2/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä siitä hommasta mitenkään erityisesti tykkää, mutta kun on metsää, niin pitäähän sitä raivata ja hoitaa. Polttopuiden teossa oikeastaan vain halkominen ja pinoaminen on mukavaa.

Vierailija
4/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas näkee kun on laitettu nainen vaarallisen työkalun varteen. Moottorisahalla EI huidota. Se on oikeasti vaarallinen ja käden on oltava vakaa kun sillä harkitusti työskennellään. Jättäsitte nuo hommat miehille.

Vierailija
5/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut mielenkiintoisen piirteen nykynaisten maailmankatsomuksessa ja siinä miten he käsittävät miehen ja naisen välisen suhteen ja mitä enemmän henkilö määrittää itsensä juuri naiseksi eikä niinkään vain ihmiseksi on osittain vielä kiinni perinteisissä stereotypioissa. Eihän kukaan muu nainen voi, eihän?

Vierailija
6/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan sitten, kun kaadat puita etkä heilu missään pusikoissa.

Vierailija
7/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. vesakkoleikkuri

Vierailija
8/17 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä kasvaa puita. Pusikossa puskia, joista ei ole polttopuiksi. Ja se on vesakkoleikkuri, eikä vesakon...

Vierailija
9/17 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani Maaviljelysteknikko, joten osaan ja olen käyttänyt sekä moottori- ja että raivaussahaa. Selkäsairauteni vuoksi en pysty enää. T: Nainen Hämeestä

Vierailija
10/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stihl 192 moottorisaha ja sähkösahat sopivat hyvin naisten voimille. Ei kun polttopuita tekemään.

Vierailija
11/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

112!

Vierailija
12/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusikossa huidon ihan vain pensasleikkurin kanssa. Puita en kaada, koska pidän pystyssä olevista puista enemmän,

Vierailija
13/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaadoin mökillä puun, eikä se kyllä kivaa ollut. Mielummin heilutan viikatetta niityllä.

Vierailija
14/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin äsken pusikkoa huitomassa. Mutta en moottorisahalla, vaan saksilla ja gilette venuksella :D siistiä jälkeä tuli.

Vierailija
15/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stihl 192 moottorisaha ja sähkösahat sopivat hyvin naisten voimille. Ei kun polttopuita tekemään.

Olen 186/85 mittainen mies ja käytän myös aina tilhen 192sta jos homma sillä sujuu, ja melkein kaikki sillä sujuu kun pitää terän hyvässä kunnossa. En näe sillä mitään lisäarvoa että heiluisin jotain 5cm vesakkoa nurin jollain 12kg vanhalla homelitella.

192 on myös jo kunnon ammattisaha vaikka onkin pieni kooltaan, eikä mikään mökkisaha. Jo hinnastakin käy ilmi.

Vierailija
16/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huidot pusikossa moottorisahalla?

Kyllä monikin tuntemani nainen osaa isompiakin työkaluja käyttää, jos tällä keskustelulla nyt sitä haettiin. Itsekin osaan, enkä huido.

Vierailija
17/17 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huido, käytä Offia.