Mitä tehdä yksin Helsingissä nyt vkl, kun luvattu hellettä?
Mitä ideoita olisi heittää? Uimaranta ei ole oikein juttuni ja muutenkaan, kun olen yksin. Kiitos etukäteen :)
Kommentit (16)
Jos olisin Helsingissä viikonlopun menisin Suomenlinnaan. Voisin myös käydä Katsomassa MammaMia-musikaalin. Istuskelisin terassilla, hörppisin kahvia tai kuoharia ja seurailisin kesäihmisiä.
Voisin myös käydä kävelyllä siirtolapuutarhamökeillä.
Nyt viikonloppuna la-su Maailma kylässä-festarit. Kumpulan maauimala myös auki.
stadissa.fi. Sieltä löytyy tekemistä.
Kiitos, ehkä mä vaan meen kaupungille ja katson, minne päädyn :)
Kaupungin puutarhoilla on ilmainen sisäänpääsy tänä vkl.
Kävelylle metsään, esim. Uutela, Kivinokka, Lammassaari, Suomenlinna? Kirppikselle ja kahviloihin Kalliossa? Pyörälenkille vaikka Vanhankaupunginlahden ympäri tai etelän puoleisia rantoja pitkin? Museoissa kiertelyä, niissä on usein viileää kun on ilmastointi, esim. Eläintieteellinen, Kiasma, Ateneum? Elokuviin, Finnkino, Kino Engel, Orion tai Riviera Kallio? Vierailu puutarhoissa, Kaisaniemen kasvitieteellinen, Haagan Rodopuisto, Roihuvuoren japanilainen/kirsikkapuisto?
Barbie-näyttelyyn Kansallismuseoon?
Alppariin pössyttelee ja jamittelee
Kaivariin ottamaan aurinkoa?
Terassille yksille?
Jätskille Espan penkille?
Kirpparille Hietsuun?
Kauppatorilta ostamaan mansikoita ja katselemaan turisteja?
Visiitille Uspenskin katedraaliin?
Mä voisin tulla sulle kaveriksi, asun keskustassa :-D
Vierailija kirjoitti:
Yh, joo. En muistanutkaan, että tuo on nyt. Kamala paikka, pelkkiä tekopyhiä viherpiiperöitä maailmanpelastajia ja n-tä. Monenkirjavaa perhettä ja kierrätysrytkyjä. Rastatukkia, ganjan hajua. Puuhelmiä ja batiikkivärjäyksiä. Pölyä. Pelkkää kasvisruokaa.
Yäk. Juuri tuollaiseksi en Suomea halua.
Lauantaina on myös Siivouspäivä, eli paljon pihakirppiksiä ympäri kaupunkia. Kallion suunnalla olen itse aikaisemmin käynyt ja Karhupuistossa on ollut useita myyjiä.
Itse menossa kirjoitti:
Kaupungin puutarhoilla on ilmainen sisäänpääsy tänä vkl.
Mitä puutarhoja Helsingissä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh, joo. En muistanutkaan, että tuo on nyt. Kamala paikka, pelkkiä tekopyhiä viherpiiperöitä maailmanpelastajia ja n-tä. Monenkirjavaa perhettä ja kierrätysrytkyjä. Rastatukkia, ganjan hajua. Puuhelmiä ja batiikkivärjäyksiä. Pölyä. Pelkkää kasvisruokaa.
Yäk. Juuri tuollaiseksi en Suomea halua.
Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi, eikä tuonne oo mikään pakko mennä. Älä ota paineita.
Auttakee?! :)