Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Opettaja
Luin juuri kurssipalautetta. Monessa paperissa luki, että opettaja on hyväntuulinen ja mukava. Erityisesti minua huvitti palaute: "Opettaja on aina iloinen, mutta tunnit ovat tosi tylsiä".
Siivooja, valitettavasti en itse töissä ollessani saa ystävällistä ja inhimillistä kohtelua mutta pyrin silti olemaan muille mukava☺
Yrittäjä. Työllistän itseni lisäksi 11 ihmistä :)
Terveydenhoitaja. Ihmisten kanssa työskentely antaa paljon mutta on myös ajoittain väsyttävää. En kyllä jaksa sosialisoida loputtomiin vapaa-ajallakin. Tykkään olla miehen kanssa vaan ja rauhoittua kotona.
Puhelimenvälityksellä tehtävässä asiakaspalvelussa.
Hieroja, kuppari, jäsenkorjaaja, käsilläparantaja. Jonkinmoinen kansanparantaja siis. Jokainen päivä on hyvä päivä, jos päätät siitä sellaisen tehdä, on mottoni.
Olen kotisiivooja ja kyllä lämmittää aina sydäntä kun asiakkaat ovat aina tosi kiitollisia siitä mitä teen. On paljon myös vanhuksia ja niitä mä tykkä erittäin paljon autta. Oon itte myös aina tosi iloinen ja avulias ja ei oo koskaan tullut fiilista että olisin huonompi kun muut ihmiset kun teen niin simppelia työtä. Koen et mun työ on arvokkas vaikka sitä ehkä ei heti ajattelis.
Tällä hetkellä olen työtön, mutta etsin jotakin yhteiskunnan vastaista liikettä, jossa toteuttaa näitä päämääriä.
Lähihoitaja olen ja asiakaspalveluun minua koulu yritti mielellään tunkea aikanaan kun jatkokouluttauduin, mutta tahdoin ensihoitoon.
No, päädyinkin töihin vanhuspuolelle. Vanhuksista yksi nimesi minut hymytytöksi ja kehui kovin ja kertoi sitten kahden kesken kuinka siellä osastolla niin moni hoitaja on todella etäinen ja kylmä ja kuinka pitää minusta kun olen niin lämmin ihminen ja juttelen heille kuin ihmiselle (!) jne.
Moni muukin asiakas piti minusta, mutta eräässä sh:ssa aiheutin pahennusta, hän nimittäin ei pitänyt olla tiimiparinani kun minua ylistettiin eikä häntä ja jos ilostuin huomattavasti (hymyilin tms enemmän) niin kyseinen hoitaja koki aina tehtäväkseen väheksyä asiakkaiden puheita. He kuulemma on aina sellaisia ja hänellekin aina niin ja näin tai sitten he oli höpsähtäneitä. Meni vähän ot, mutta tuo tuli ekana mieleen.
Niin kuin pidinkin työstäni niin siihen ei ole mulla enään asiaa kun olen sairaseläkkeellä.
Olen kyllä suunnitellut erään yhdistyksen perustamista. Yhdistys auttaisi vähävaraisia, mutta tarkemmin en voi vielä kertoa kun asia suunnittelu asteella. :))
Tiedän itse olevani toisia kohtaan hyvin auttamishaluinen ja kiltti, se on kuitenkin asia mitä moni haluaa pyrkiä käyttämään hyväksi kun huomaavat sen.
Siksikin olisi ihanaa voida auttaa ihmisiä laajemmin ja ns.miettimättä henkilökohtaista hyväksikäyttöä vaan ainoastaan auttaa minkä voin.
Tapasin kerran juhlatilaisuudessa erään miehen, lääkärin joka oli lisäksi joku "pappi" tai puhuja, taisi olla vapaakirkossa. Avuliaampaa ihmistä en ole tavannut. Hän oli niin ystävällinen ja avulias että ei voi käsittää. Hän ei jakanut huomiotaan vain kauniille vaan myös ylipainoisille tai vähemmän kauniille.
Hän voitti hyvyydessä minut 10-0. En edes tiennyt että noin sydämmellistä ihimistä olisi olemassa.
Hevosenhoitaja.
Niin, hoidan hyvällä sydämellä myös nämä suojattini, enkä näe mitään syytä elää elämääni ilkeillen kanssaihmisilleni.
Se millä energialla toista lähestyy, vaikuttaa vasteeseen miten minuun suhtaudutaan. Provokaatioyrityksiin ei kannata tarttua, ei kaviollisien eikä jalallisten.
Elämä on ihan leppoisaa kun heittää takakireydet romukoppaan eikä suhtaudu ympäristöönsä kuin viholliseen.
Pääministeri. 8/