Reidet kapeammaksi ja nopeasti, vinkkejä?
Nyt muuten riitti tämä sisäreisien yhteen hinkkautuminen eli mitkä kotijumppaliikkeet tehoaa tähän ongelmaan? Laihdutus on joo pakko aloittaa nyt ihan kunnolla, mutta reidet pitää saada muutenkin timmimmäksi ja etenkin tuo ongelma-alue (eli sisäreidet polvista nivusiin) kiinteytymään hurjasti ja mahdollisimman nopeasti ettei koko kesä mene pilalle, kun ei mekkoa kestä päälleen pistää. Mitkään puolipitkät kalsarit hameen/mekon alla ei ole ratkaisu vaan haluan pukeutua hameeseen ilman housuja. Enkä myöskään ala lotraamaan millään rakkovoiteella.
Kommentit (30)
No kuule minä olen 52- Kilpinen nainen ja silti on löllöreidet. Pituutta 172. Eli olen hoikka ja olen esim. Ylävartalosta todella laiha luut näkyy selässä ja kyljessä ihan kunnolla.
Eli älä toivo liikoja. Näytän jostain päin vartaloa anorektiselta ja SILTI reidet on edelleen se ongelmakohta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt muuten riitti tämä sisäreisien yhteen hinkkautuminen eli mitkä kotijumppaliikkeet tehoaa tähän ongelmaan? Laihdutus on joo pakko aloittaa nyt ihan kunnolla, mutta reidet pitää saada muutenkin timmimmäksi ja etenkin tuo ongelma-alue (eli sisäreidet polvista nivusiin) kiinteytymään hurjasti ja mahdollisimman nopeasti ettei koko kesä mene pilalle, kun ei mekkoa kestä päälleen pistää. Mitkään puolipitkät kalsarit hameen/mekon alla ei ole ratkaisu vaan haluan pukeutua hameeseen ilman housuja. Enkä myöskään ala lotraamaan millään rakkovoiteella.
Polje polkupyörää. Mutta jos ei löydy, niin polje kuntopyörää. Mutta jos sitäkään ei ole, niin käy selälle ja sotke jaloilla ilmaa kohti kattoa. Näin reidet hoikkenee ja kiinteytyy.
Pyöräilijöillä on yleensä isot lihaksikkaat reidet.
Ei välttämättä lähde mitenkään. Ihmiset ovat rakenteeltaan erilaisia ja joillakin on ns. thigh gap luonnostaan, kun ovat normaalipainossa. Toiset eivät taas voi saavuttaa sitä mitenkään. Koeta hyväksyä vartalosi ja opetella elämään asian kanssa - eimerkiksi pyöräilyshortsien tapaiset pöksyt mekkojen ym. alla auttaa hinkkaukseen jolloin reidet eivät häiritse niin paljoa.
Eikö nyt jokatuutissa kerrota, että täsmälaihdutusta ei ole. Rasva palaa sieltä eka mistä helpoimmin sen keho käyttöönsä saa. Jos kilosi kasaantuvat ensimmäisenä reisiin, sieltä ne myös viimeiseksi lähtee, teitpä mitä tahansa. Reiden muotoa voit muuttaa lihaksia muokkaamalla ja usein tällätavalla myös läski sulaa melkein salaa ja siis ihan joka paikasta, ei vain siitä muokkausalueelta.
Tee kotona aerobista jumppaa, jos ei kunto riitä juoksuun. Musiikit soimaan ja nostelet polvia ylös, nouset portaalle ja kyykkäät. Katso jumppavideoista mallia. Itselläni ainakin tehoaa paljon nopeammin, kun yhdistää ruokavalion ja liikunnan kuin pelkästään dieetti. Joka päivä jaksaa jumpata edes vähän! Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä juoksulenkkejä ja miinuskalorit (-300?)? Rasvoja tarpeeks, höttöhiilarien rajoitus?
Ei kai siinä ole oikotietä onneen :(
Kävely ei siis auta? Kunto ei (vielä) riitä juoksemiseen.
Auttaa kävely, mutta pitää olla yli tunnin lenkkejä, mielummin lähemmäs 2. Ihan varmasti auttaa, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
No kuule minä olen 52- Kilpinen nainen ja silti on löllöreidet. Pituutta 172. Eli olen hoikka ja olen esim. Ylävartalosta todella laiha luut näkyy selässä ja kyljessä ihan kunnolla.
Eli älä toivo liikoja. Näytän jostain päin vartaloa anorektiselta ja SILTI reidet on edelleen se ongelmakohta :D
No tuohon auttaisi lihakset eli liikunta.
Minä myös toivoin reisien kapenevan ja aloin kulkea työmatkat pyörällä. Nyt vuoden ajan poljettua työmatkat, housut kiristävät entistä pahemmin reisien kohdalta... joten pyöräily on huono idea kapeita reisiä tavoitellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polje polkupyörää. Mutta jos ei löydy, niin polje kuntopyörää. Mutta jos sitäkään ei ole, niin käy selälle ja sotke jaloilla ilmaa kohti kattoa. Näin reidet hoikkenee ja kiinteytyy.
Pyöräilijöillä on yleensä isot lihaksikkaat reidet.
Vähemmän ne lihakset haittaa kuin hyllyvä laardi.
Juoksio?