Lapsen kaverilla ei ole suojaverkkoa trampassa. Antaisitko hyppiä ?
Siinä se kysymys tulikin. Eli olen itse tosi tarkka turvallisuusasioissa. Meillä on trampoliinissa suojaverkko Ja olen sitä mieltä ettei sinne ole mitään asiaa ilman. Eskari-Ikäisen lapseni kaverilla on tramppa ilman verkkoa ja sielä he ovat hyppineet useampi lapsi kerralla!! Kauhistuin ajatuksesta ja nyt mietin , että mitä teen?
Otanko asian puheeksi tämän lapsen äidin kanssa? Vai riittääkö että kiellän omaa lastani sielä hyppimästä ? Jos muut lapset hyppivät niin seisooko oma lapseni siinä vieressä ja katsoo kun muut hyppii ..?
Mielestäni on todella vastuutonta ettei vanhemmat ole hommanneet verkkoa !
Miten itse toimisitte tilanteessa ?
Kommentit (8)
En antaisi. Uskon ettei lapseni haluaisi itsekään hyppiä ilman verkkoa, on vähän varovainen.
Kieltäisin lasta ja sanoisin myös toisen lapsen äidille.
Ok hyvä tietää , että muut ovat samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Kieltäisin lasta ja sanoisin myös toisen lapsen äidille.
Näin. Juttelisin asian oman lapsen kanssa läpi ja kertoisin myös kaverin vanhemmalle että en halua lapseni hyppivän isossa porukassa tai ilman suojaverkkoa.
Yhtä kyläpaikkaa olen vältellyt nyt jo kaksi kesää kun se äiti ei vaan tajua että en viitsi tuoda omia lapsiani tuijottamaan kun heidän lapsensa hyppivät trampalla, ja ei, viisi päätöntä 3-6-vuotiasta ei kuulu suojaverkottomalle trampalle yhtä aikaa.
Antaisin.