Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulunkäyntiavustaja oletko kateellinen opettajille?

Vierailija
22.05.2018 |

Oletteko kateellisia kun opettajat pääsee niin pitkälle lomalle? Vaikka tekin puurratte niiden lasten kanssa. Mitä te teette kesäisin, oletteko työttömänä vai kuinka kunnat tämän hoitaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin kahta vaihtoehtoa: olla heinäkuun päiväkodissa, eli lomani on kesäkuu, tai pitää palkatonta. Valitsin palkattoman.

Vierailija
2/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lomautetaan kesän ajaksi, ei mulla mitään syytä ole opettajia kadehtia. Tai no, niille maksetaan palkkaa kesällä, mulle taas maksaa työttömyyskassa. Mut en kyllä jaksa mitään kateutta tästä tuntea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole, meillä saa mennä muualle töihin(esim. leirit, vanhainkoti) menen kirjastolle, mukavaa vaihtelua

Vierailija
4/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muusta kateellinen, kuin palkallisesta kesälomasta. Meillä Vantaalla työskennellään vuokrafirman kautta ja aina lukuvuoden kerrallaan määräaikaisena. Ihan paskaa. Kattelen nyt, mikä tilanne on lähikunnissa. Voisin lähteä muualle parempien työehtojen perässä.

Juuri viime viikolla muuten mietin, että Luojan kiitos minun ei tarvitse hoitaa lapsiin liittyviä paperihommia, kuten opettajien! Ei tarvitse myöskään vääntää vanhempien kanssa mistään, se kuuluu opettajille. Minun tarvitsee silloin tällöin vain osallistua erityislasten HOJKS -palavereihin ja antaa mielipiteeni esim. arvioinneissa ja tuen tarpeen miettimisessä ja sen sellaista. Ei kuitenkaan tarvitse kantaa sitä viimeistä vastuuta kaikesta ja työ jää työpaikalle, joka päivä!

Vierailija
5/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muusta kateellinen, kuin palkallisesta kesälomasta. Meillä Vantaalla työskennellään vuokrafirman kautta ja aina lukuvuoden kerrallaan määräaikaisena. Ihan paskaa. Kattelen nyt, mikä tilanne on lähikunnissa. Voisin lähteä muualle parempien työehtojen perässä.

Juuri viime viikolla muuten mietin, että Luojan kiitos minun ei tarvitse hoitaa lapsiin liittyviä paperihommia, kuten opettajien! Ei tarvitse myöskään vääntää vanhempien kanssa mistään, se kuuluu opettajille. Minun tarvitsee silloin tällöin vain osallistua erityislasten HOJKS -palavereihin ja antaa mielipiteeni esim. arvioinneissa ja tuen tarpeen miettimisessä ja sen sellaista. Ei kuitenkaan tarvitse kantaa sitä viimeistä vastuuta kaikesta ja työ jää työpaikalle, joka päivä!

Vinkatkaa, jos pk-seudun lähikunnissa olisi parempia työehtoja kuin Vantaalla!

Vierailija
6/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni opettaja on myös kesän työtön.

Vierailija
7/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni opettaja on myös kesän työtön.

Kyllä ja lisäisin vielä, että todella moni opettaja on työtön ympäri vuoden, koska opettajia on koulutettu tuhatmäärin liikaa!

Vierailija
8/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Huomattavasti mukava rooli tässä ohjaajan duunissa. Vaikk onkin paska palkka, mut en ikinä alkais opettajaksi.

Vierailija
9/9 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla opettajille kateellinen. Ensin etsit töitä hiki hatussa ympäri Suomen. Tavarat on aina pakattuna matkalaukussa, koska joudut yhtenään muuttamaan sijaisuuksien perässä. Työpäivien jälkeen lähettelet työhakemuksia. Koko ajan vaihtuu koulu ja oppilaat. Yritä siinä opettaa, kun et yhtään tunne lapsia. Kesän olet työtön. Kesäpalkka jää saamatta, vaikka sinulla olisi käynyt niin hyvä tuuri, että olet saanut lukuvuoden sijaisuuden jostakin koulutusta ja vaikka se jatkuisi vielä seuraavanakin lukuvuonna. Menetät siis osan palkasta, koska opettajan palkka on jaettu myös kesälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän