Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian "julma" polttaripila käärmekammoiselle?

Vierailija
22.05.2018 |

Että laittaisimme parvekkeelle hänen huomaamattaan aidon näköisen kumikäärmeen ja kun hän menee tupakalle, sulkisimme oven hetkeksi. Olisiko tuo pila hyvä? Kyllähän hän kuitenkin varmaan nopeasti huomaisi sen olevan kuminen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää käärmeitä mutta hämähäkkejä senkin edestä ja jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen niin alkaisin todennäköisesti paniikissa itkeä. Jos on oikeasti paha fobia niin tuossa on riski että hyppää tai putoaa parvekkeelta (kuinka korkealla, millainen kaide)

Eli kaiken kaikkiaan tuosta tulisi vaan paha mieli ja heittäisin tuollaisen "hauskan pilan" järjestäjät niska-perse-otteella ulos.

Vierailija
2/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan putoaa parvekkeelta ja murtaa niskansa. Hyvää polttaripäivää vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pila. Tulee polttareista paljon halvemmat.

Vierailija
4/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian julma. Itse pelkään jopa piirroskuvia käärmeistä.

Vierailija
5/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Miksi polttareissa pitää saada "juhlakalun" olo mahdollisimman paskaksi?

Vierailija
6/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikö polttareiden pitäisi olla hauskat

Vierailija
7/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään käärmeitä sellasella volyymillä, että alan kuolleenkin käärmeen nähdessäni itkeä hysteerisenä, täristä ja lopulta hyperventiloin. Oon kerran jo meinannu juosta auton alle tämän takia paniikissa, joten joo hei super hienoa. En yhtään ihmettelis vaikka hyppäisin sieltä partsilta paniikissa yhtään sen ajattelematta.

Vierailija
8/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ap olisit entinen ystävä.

Vierailija
9/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole tainnut huomata, miten ystäväpiiri on pienentynyt vuosi vuodelta. Mutta tee ihmeessä tuo, pääset taas yhdestä ystävästä eroon.

Vierailija
10/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää käärmeitä mutta hämähäkkejä senkin edestä ja jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen niin alkaisin todennäköisesti paniikissa itkeä. Jos on oikeasti paha fobia niin tuossa on riski että hyppää tai putoaa parvekkeelta (kuinka korkealla, millainen kaide)

Eli kaiken kaikkiaan tuosta tulisi vaan paha mieli ja heittäisin tuollaisen "hauskan pilan" järjestäjät niska-perse-otteella ulos.

Muistan menneisyydestä yhden videon, jossa kuvattiin kun nainen säikäytettiin pahan kerran hänen tullessaan kotiin, tarkoitus oli olla hauska jippo. Nainen säikähti niin että juoksi ovelta suoraan tielle ja jäi suoraan auton alle. :(

Vierailija
11/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä porukkaa nämä kepposniekat. Mitä hauskaa on toisten ehdoin tahdoin säikyttelyssä??

Vierailija
12/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä vihollisia tarvitseekaan kun omaa tuollaisen ystävän.

Vierailija
13/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ylipäätään miksi ketään pitää nöyryyttää polttaripäivänä mutta tuo menee jo uusiin ulottuvuuksiin. 

Vierailija
14/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmuudesta en tiedä mutta polttarit pilaisi kyllä erittäin huono.

Vierailija
15/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin polttarit on morsiamen jekuttamista ja nolaamista? Yleensä se on tarkoitus olla kiva päivä.

Vierailija
16/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös pukea polttarisankari "hassuun" asuun ja lähettäkää kaupungille myymään kondomeja tms.

Vierailija
17/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö polttareiden pitäisi olla hauskat

Nimenomaan, ja juuri sille juhlittavalle hauskat! Ei ole tarkoitus, että muut pitävät hauskaa hänen kustannuksellaan. Minulla menisi välittömästi kaveri- ja häävieraslista uusiksi, jos polttariporukka yrittäisi säikyttää minut hengiltä.

Vierailija
18/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo, kukaan ei voi olla noin tyhmä, mutta itsellä käärme fobia ja hyppäisin luultavasti parvekkeelta. Jos ei toisten pelkoja ymmärrä voi miettiä sitä mitä itse pelkää eniten maailmassa ja miettiä naurattaisiko

pilailu sen kustannuksella.

Vierailija
19/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyppäisin paniikissa alas, ja jos selviäisin hengissä, olisit entinen ystävä. Ei tarvii kuitenkaan ihan överiksi vetää noita juttuja, miettikää nyt..provohan tämä, mutta silti.

Vierailija
20/23 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea idea. Ylipäätään polttareissa ei pitäisi olla mitään ilkeää tai nolaamista, mutta toisen oikean fobian käyttäminen hänen pelottelemiseensa on jo pohjanoteeraus.