Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lihavan naisen pakko laihduttaa, että saa parisuhteen ja miehen?

Vierailija
22.05.2018 |

172cm ja 98kg surullistahan tämä on että olen näin painava. :( En näytä saavan miestä vakavaan suhteeseen, vaikka olen iloinen ja naamasta nätti. Ainoa vaihtoehto on vissiin laihdutus?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 165 / 120 kun mieheni tapasin. Nyt muutama vuosi kulunut, pari lastakin tehty, painoakin lähtenyt 15 kg alkutilanteesta. Vielä saisi paino tippua, mutta en ota siitä stressiä. 

Vierailija
22/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtumisen motivaationa jokin ulkoinen paine ei ole kestävä. Jos haluat itse laihtua ja koet itsesi varmemmaksi, suosittelen jos sen ja myös terveyssyiden vuoksi.

Kukaan täällä ei pysty sanomaan että pitääkö sinun laihduttaa vai löydätkö miehen ilman. Oletko itse kiinnostunut ylipainoisista miehistä? Onko elämäsi muilta osin kunnossa, olet onnellinen, sinulla on ympärillä läheisiä ihmisiä ja teet jotain innostavaa tai kiinnostavaa, esim. töissä tai opinnoissa?

Tästä tuli mieleeni että kyllähän sitä ihminen yleensä saa ns. samantasoisen kumppanin kuin olisit itse. Eli lihavalle naiselle pitää sitten kelvata myös lihava mies. Ei voi vaatia liian tasokasta jos ei itsellä ole mitä tarjota. Ja ps. itsekin olen lihava nainen ja lihavan miehen kanssa. Niin sanotusti vakka kantensa valitsee:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miehen, joka on kiinnostunut vain ulkonäöstäsi, niin sitten kannattaa laihduttaa. Mutta todennäköisesti ulkonäkökeskeinen mies löytää sinusta jotain muuta "korjattavaa". Joten et tule koskaan kelpaamaan hänelle sellaisena kuin olet.

Vierailija
24/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, suomessa on naisten markkinat. Siis naimaikäisissä, missä miehiä on 50 000 enemmän.

Kyse on vaan siitä, millaisen miehen saat.

Vierailija
25/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin joskus tuon verran. Laihdutin 40 kg nuorena aikuisena ja muutin elämäntavat täysin terveellisemmäksi ja aloitin liikunnan. Kyllä oli ihan eri tavalla vientiä. Kun painoin 100, ei kukaan ollut kiinnostunut. Johtui se kyllä epävarmuudestanikin suureksi osaksi. Eikä sitä löysää nahkaa nyt niin paljon ollut laihdutuksen jälkeen, rinnoissa suurin ongelma, mutta ei niiden roikkuminen ole parisuhdetta haitannut. Toisaalta laihdutin niin nuorena, että iho palautui ehkä paremmin ja aika hitaasti. Nykyinen mies on sanonut, että tuskin olisi tuntenut minuun vetoa ja alkanut parisuhdetta kanssani jos olisin painanut tuon verran.

Uskoisin kyllä, että joku voi ollakin kiinnostunut myös lihavista naisista. Minä laihdutin ennenkaikkea oman hyvinvointini ja epävarmuuteni takia. En voinut hyvin enkä jaksanut liikkua samalla tavoin lihavana.

Vierailija
26/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mutta kyllä se helpottaa miehen etsimisessä. 20kg pois niin rupeaa miehet jo huomaamaan sinut. Ruokatottumukset remonttiin ja mukavaa liikuntaa.

Vierailija
27/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen ja laihduin tässä kuluneen vuoden mittaan ehkä viitisen kiloa. Ihan laihduttamatta, elämänmuutoksen yhteydessä. Mulla on huonot geenit, joiden ansiosta rasva kertyy vatsalle, mutta nyt se on lähtenyt hyvin pois ja vyötärö tullut esiin. On ollut erikoista huomata, kuinka paljon miehiltä saatu huomio on lisääntynyt. Haluavat kosketella uumaa. Aina mä olen ollut itse tyytyväinen itseeni ja kantanut itseni kunnialla, joten siitä tämä ei johdu. Kaipa se kropan malli on vaan nyt houkuttelevampi. En silti aio ottaa mitään paineita tässä painossa pysymisestä. Mulle tulee taas tiukemmat ajat elämässä, ei ole niin aikaa urheilla ja painokin saattaa nousta taas, no big deal. Tsemppiä sulle ja toivottavasti kykenet ainakin hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, päätitpä laihduttaa tai et.

Vierailija
28/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se laihduttaminen kannattaa muutenkin.

Vierailija
29/29 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki body positive- soopa vain edistää kansanterveyden katastrofia. Vanhana läskistä tulee kallis kuluerä vaikka nuorena muka onkin terve ja kykenevä. Samaa terveyspommia kuin jenkeissä on nyt odotellen.