Lapsiperhe - eri asunnot
Mitä tämä nyt on?
Meillä on kolme lasta, pienin vauvaikäinen. Mies on hankkinut itselleen toisen asunnon. Ollaan kuumema yhdessä mutta eri asunnoissa. Olen ihan järkyttynyt että toinen vaan jättää kaiken vastuun lapsista minunle ja häipyy.
Onko tällainen normaalia?
Kommentit (6)
Jokainen tietysti määrittelee itselleen, perheelleen ja suhteelleen oman normaalin mutta ei tuo nyt varmaan kovin yleinen tapa ole. Itse en hyväksyisi, jos mies ei haluaisi jakaa perheen arkea raskaimmillaan ja huonoimmillaan niin ei tarvisisi kyllä ilmestyä paikalle ollenkaan.
Se olisi normaalia, jos päätös olisi tehty yhteistyössä.
Tärkein pointti, osallistuuko hän kustannuksiin ja millä summalla? Lähemmäksi 1000 euroa pitäisi vähintään tulla rahallista supportia kuukausittain. Onko teillä omakotitalo?
Tunnetusti monet miehet tykkäävät lapsista vain sen 5 ekaa minuuttia niitä tehdessä, myöhemmin kun ne tuppaavat kovasti haittaavan ja rajoittavan elämistä. Jostain kumman syystä niitä pitää kuitenkin tehdä??!!
On omakotitalo. Auto.
Ihan hitosti kuluja.
Johonki yksiöön hän on lähössä. Mä en vaan ymmärrä että puskista heitetään tollasta. Ei mulla oo varaa tähän jäädä, eikä hänellä maksaa kahta asuntoa. Pitää varmaan myydä talo...
Ap
Ei ole normaalia.