Viikko sitten aloitin laihdutuksen ja painoa tullut lisää..
Olen vähentänyt hiilareita paljon ja sokerit lähes kokonaan pois. Kasviksia ja hedelmiä tilalle. Liikuntaa olen myös lisännyt paljon ja proteiinia syön riittävästi päivässä.
Miksihän paino on noussut ja muutenkin turvonnut olo?
Kommentit (10)
Kyllä sen pitäis alkaa tippumaan jos ei mitään kilpparivaivaa ole.
Itsellä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja paino istuu tiukassa. Ärsyttää kun enben oli laihdutus helppoa, olen siis pari kertaa laihduttanut raskauksien jälkeen kymmeniä kiloja. Nyt ei lähde millään, yhden kilon laihtumiseen tarvitaan kuukausi tai pari.
Pitäisi itsekin aloittaa tiukka vhh mutta pelkään etten tuollaista jaksa loppuelämää. Olisi ollut kiva laihduttaa kuten ennenkin, kaikkea kohtuudella muttei onnistu.
Mites sun menkkakierto? Monilla voi tulla turvotusta jopa 3 kg siihen liittyen.
Helle ja runsas liikunta, jos ennen et ole juuri liikkunut, kerää nestettä. Kyllä se paino jossain vaiheessa pumpsahtaa alaspäin..
Mulla olisi tärkeä tapaaminen perjantaina. Onko mahdollista saada turvotus pois siihen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi tärkeä tapaaminen perjantaina. Onko mahdollista saada turvotus pois siihen?
Ou nou...
Helle turvottaa hirveästi. Jatka vaan samaan malliin ja unohda vaaka, käytä mieluummin mittanauhaa tulosten tarkkailuun.
Olet salasyöjä.
Olet tullut kuitenkin oikeaan paikkaan. Täältä pystyt saamaan vertaistukea todella monelta.
Luultavasti et ole ylipainoinen. Oikeasti ylipainoinen kyllä laihtuu jos alkaa liikkua ja syödä terveellisesti.
Kerropa lisää aiheesta 'proteiinia syön riittävästi päivässä'.