Eduskunta k*settaa taas kansaa!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005689690.html
Ensinnäkin, MIHIN ne kaikki 200 tarvitsevat 2(!) Tietsikkaa??
Toisekseen, köyhillä ei ole varaa ostaa mitää tietsikkaa, saati sitten uutta luuria, (ei minulla ainakaan ollut, ne tuet kun ovat tosi pieniä.) Kumpaakankaan ei saa edes harkinnanvaraista tai maksusitoumusta, näille maksetaa valtion pussista jokaiselle 2 tietsikkaa, 1 kännykkä jne...
Eikö niiden palkoilla ja lisillä muka saa hankittua tota kaikkee ihan itse? Pitää valtion pussista maksaa? Tän takia köyhiltä varmaan leikataan... Muistakaa ettette äänestä näitä p*skoja takas ensi vaaleissa...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, köyhillä ei ole varaa ostaa mitää tietsikkaa, saati sitten uutta luuria, (ei minulla ainakaan ollut, ne tuet kun ovat tosi pieniä.) Kumpaakankaan ei saa edes harkinnanvaraista tai maksusitoumusta, näille maksetaa valtion pussista jokaiselle 2 tietsikkaa, 1 kännykkä jne...
Eikö niiden palkoilla ja lisillä muka saa hankittua tota kaikkee ihan itse? Pitää valtion pussista maksaa? Tän takia köyhiltä varmaan leikataan... Muistakaa ettette äänestä näitä p*skoja takas ensi vaaleissa...
Mitä vittua sinun persaukisuudellasi on tekemistä kansanedustajien työtehtävien hoitamisen kanssa? Kannattaisi olla vaan ihan hiljaa asioista joista ei mitään ymmärrä.
Taas yksi p*rseennuolijahuutelija joka ei itse ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
minua oksettaa. köyhien systemaattinen tuhoaminen on käynnissä. vittuako noi älykääpiöt saa saatannanmoisen palkan joka kuussa käteen!!! työttömyyskorvausta pitäisi NOSTAA satasella sensijaan, että kokoajan leikataan!!!
Joo kaikki vaan pois töistä kukaan ei tee mitään ja kaikille uudet läppärit ja Ipadit ja rahat tähän revitään taikaseinästä..
Mä ymmärrän kansanedustajia, vaikee on johtaa tälläistä maata missä kansa makaa maaennuksissaan sohvalla ja huutaa lisää rahaa ja läppäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep, hyvältä tuntuu lukea näitä uutisia.. itse olen hikisesti saanu säästettyä pienistä tuista rahaa, että saan uudet osat tietokoneeseen. Ei, ei siis uutta konetta, vaan muutamat osat, että kone jaksaa taas pari vuotta eteenpäin.. Mitään helpotusta en saanut tukien kautta, kiristin vain vyötä ja en ole ostanut mitään ylimääräistä, sitten nämä salkkuherrat saa uudet tietokoneet ja vehkeet melkein sormia napsauttamalla. :D
Sitä päivää odotellessa, kun joutuisivat itse elämään yhtä niukasti kun me työttömät pienituloiset..
Mene töihin niin eiköhän työnantajasi kustanna sinullekin työvälineet.
Mitenkäs menet töihin, kun sairastat vaikeaa masennusta/ahdistusta ja sosiaalista pelkoa? Niitten kanssa on aika hankala mennä töihin, kun en kestä minkäänlaista yhteisön paineita ja stressiä tällä hetkellä. :P
Mutta ainiin, sinä varmaankin uskot että mielenterveysongelmat ovat vain huuhaata ja ongelmat lähtee töitä tekemällä /sarcasm
Anteeksi, ohis
Joo joo, uiiihhh, olen niin uniikki herkkä perhonen että ei minulta voi vaatia mitään, iih iih. V-I-T-T-U mitä paskaa taas.
Vierailija kirjoitti:
minua oksettaa. köyhien systemaattinen tuhoaminen on käynnissä. vittuako noi älykääpiöt saa saatannanmoisen palkan joka kuussa käteen!!! työttömyyskorvausta pitäisi NOSTAA satasella sensijaan, että kokoajan leikataan!!!
No sinne sitten itse vaan edustajaksi jos se kerran on niin helppoa eikä vaadi mitään muuta kuin palkan nostamista. Eduskunta on maamme demokraattisin laitos, ainoa pääsyvaatimus taitaa olla Suomen kansalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua sinun persaukisuudellasi on tekemistä kansanedustajien työtehtävien hoitamisen kanssa? Kannattaisi olla vaan ihan hiljaa asioista joista ei mitään ymmärrä.
No eipä ku itte oot!
Ääliö.
No kyllä se tietokone on ihan työkalu ja töissä saa jokainen tietsikan työnantajan puolesta, jos sitä töissään tarvitsee, palkasta riippumatta. Mullakin olisi käyttöä ja tarvetta kannettavalle töissä pöytäkoneen lisäksi, mutta työnantaja on pihi. Pöytäkonekin on ikivanha ja nykyään saisi jo riittävän tehokkaita kannettavia, joissa pyörii ne ohjelmat, mitä tarvitsen. Kyllä kansanedustaja nykypäivän tietsikkaa tarvitsee ja ne yleensä uusitaan tietyin välein, joten en mä tätä purnaa. En tiedä, miksi tästä edes piti tehdä uutinen, kun ei heidän työkaluistaan nyt yleensä uutisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinne sitten itse vaan edustajaksi jos se kerran on niin helppoa eikä vaadi mitään muuta kuin palkan nostamista. Eduskunta on maamme demokraattisin laitos, ainoa pääsyvaatimus taitaa olla Suomen kansalaisuus.
Hah hah mitä pas#kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ku itte oot!
Ääliö.
Olet jäänyt hiekkalaatikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ku itte oot!
Ääliö.
Olet jäänyt hiekkalaatikolle.
Niin siis tarkoitat tietenkin tuota ketä minulle vastasi.
Sellainen kateellinen ja köyhä siellä äänessä. Ihan hyvä vain että kansanedustajat saavat eduskuntaan kannettavan tietokoneen telakoineen, tablettitietokoneen ja älypuhelimen sekä kotiinsa toisen kannettavan tietokoneen ja mustavalkotulostimen. Tuo iltasanomien artikkeli ei maininnut sitä, että kansanedustajien nykyiset laitteet taisivat olla jo 6 vuotta vanhoja. 6-7 on jo niin monta vuotta, että tässä ajassa uudet kännykät ja tietokoneet ovat jo kehittyneet moninkertaisesti nopeammiksi kuin vanhemmat kännykät ja tietokoneet. Uskon että nuo uudet laitteet parantavat hieman kansanedustajien työskentelyn, tiedon kulkemisen tehokkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kateellinen ja köyhä siellä äänessä. Ihan hyvä vain että kansanedustajat saavat eduskuntaan kannettavan tietokoneen telakoineen, tablettitietokoneen ja älypuhelimen sekä kotiinsa toisen kannettavan tietokoneen ja mustavalkotulostimen. Tuo iltasanomien artikkeli ei maininnut sitä, että kansanedustajien nykyiset laitteet taisivat olla jo 6 vuotta vanhoja. 6-7 on jo niin monta vuotta, että tässä ajassa uudet kännykät ja tietokoneet ovat jo kehittyneet moninkertaisesti nopeammiksi kuin vanhemmat kännykät ja tietokoneet. Uskon että nuo uudet laitteet parantavat hieman kansanedustajien työskentelyn, tiedon kulkemisen tehokkuutta.
Juuri näin. Kolme vuotta on sellainen tavanomainen vaihtoväli, jos tekee töitä siellä kehityksen keihäänkärjessä niin vuosi-kaksi.
Noihan on kaikki ok. Mutta en tajua mihin tarvitaan toinen läppäri ja ipad? Eihän noista edes ehdi käyttää kuin yhtä laitetta, ja sitä voi kannettavana kantaa mukana. Vai onko noi niin laiskoja, että ei kanna, vaikka matkoillakin ehtisi tehdä töitä, kun ei itse tarvitse aina ajaakaan? Jos olisi vain yksi läppäri, siitä pidettäisiin paremmin huolta. Tietoturva-asiat, varkaat ym huomioiden. Eikä kukaan perheenjäsen sortuisi himassa käyttämään sitä toista. Käyttikö se Orpon muija muuten Orpon toista läppäriä samalla kun käytti sen työsähköpostiakin?