Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunta k*settaa taas kansaa!

Vierailija
21.05.2018 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005689690.html

Ensinnäkin, MIHIN ne kaikki 200 tarvitsevat 2(!) Tietsikkaa??

Toisekseen, köyhillä ei ole varaa ostaa mitää tietsikkaa, saati sitten uutta luuria, (ei minulla ainakaan ollut, ne tuet kun ovat tosi pieniä.) Kumpaakankaan ei saa edes harkinnanvaraista tai maksusitoumusta, näille maksetaa valtion pussista jokaiselle 2 tietsikkaa, 1 kännykkä jne...

Eikö niiden palkoilla ja lisillä muka saa hankittua tota kaikkee ihan itse? Pitää valtion pussista maksaa? Tän takia köyhiltä varmaan leikataan... Muistakaa ettette äänestä näitä p*skoja takas ensi vaaleissa...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kansalaisaloite, niin allekirjoitan! Loppuu se kusetus!

Vierailija
2/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan sitten kertoo miten on ajatellut toteuttaa 4 x 200 laitteen hallinnan ja tietoturvan niin että laitteilla voidaan käsitellä korkeimman turvaluokituksen materiaalia halvemmalla kuin tämä nykyinen malli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt työkalut saa työpaikka kustantaa.

Vierailija
4/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun verorahat menee siis tällaiseen?? Mielelläni maksan veroja että köyhilläkin olisi edes se 480€ kuussa, mutta jos mun verorahat käytetään tällaiseen, muutan pois maasta... tässä lähtee pian yksi veronmaksaja!

Vierailija
5/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005689690.html

Ensinnäkin, MIHIN ne kaikki 200 tarvitsevat 2(!) Tietsikkaa??

Toisekseen, köyhillä ei ole varaa ostaa mitää tietsikkaa, saati sitten uutta luuria, (ei minulla ainakaan ollut, ne tuet kun ovat tosi pieniä.) Kumpaakankaan ei saa edes harkinnanvaraista tai maksusitoumusta, näille maksetaa valtion pussista jokaiselle 2 tietsikkaa, 1 kännykkä jne...

Eikö niiden palkoilla ja lisillä muka saa hankittua tota kaikkee ihan itse? Pitää valtion pussista maksaa? Tän takia köyhiltä varmaan leikataan... Muistakaa ettette äänestä näitä p*skoja takas ensi vaaleissa...

Mitä vittua sinun persaukisuudellasi on tekemistä kansanedustajien työtehtävien hoitamisen kanssa? Kannattaisi olla vaan ihan hiljaa asioista joista ei mitään ymmärrä.

Vierailija
6/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 konetta per nassu on liikaa. Noilla tuloilla pitäisi pystyä maksamaan itse. Vanhoja koneita tuskin lahjoitetaan vähävaraisille....

Vierailija
7/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun verorahat menee siis tällaiseen?? Mielelläni maksan veroja että köyhilläkin olisi edes se 480€ kuussa, mutta jos mun verorahat käytetään tällaiseen, muutan pois maasta... tässä lähtee pian yksi veronmaksaja!

En usko että noin tyhmä ihminen on tuottavassa työssä.

Vierailija
8/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 konetta per nassu on liikaa. Noilla tuloilla pitäisi pystyä maksamaan itse. Vanhoja koneita tuskin lahjoitetaan vähävaraisille....

Millä tavalla se on liikaa? Minulla on aina ollut vähintään kaksi työkonetta, paljon kätevämpää niin kun työajat ja paikat ovat tosi vaihtelevia.

Vierailija
9/32 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, susta on OK että ensin noiden jo nyt liian isoja palkkoja nostetaan, nyt sitten tämä? Ja köyhiltä leikataan, eikä heille edes vahingossa anneta mitään mikä helpottaa elämää? Esim just tietsikka tai imuri tai pesukone...

Vierailija
10/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku jo toikin esille tietoturva-asian. Samasta syystä minulla, perusinsinöörillä, on työpaikan kustantama tietokone ja älypuhelin. Kun työpaikka ne kustantaa, he myös päättävät tietoturvasta yms asioista tuossa laitteessa. Uudet laitteet saan joka 5 vuosi. Ja kyllä, minullakin olisi varaa ostaa ne myös ihan itse.

Vierailija
11/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt mitään uutta? Paljonko niihin torkkupeittoihinkin upotettiin?

Vierailija
12/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit pestiin käsin kun ei ollut varaa koneeseen. Nyt vassareiden mielestä kaikilla pitää olla samat koneet ym. Näin kansan kateutta ruokitaan koko ajan ja luvataan vaikka mitä. Ei mainita että tämä maksetaan lisäluotolla.

Vierailija
13/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, hyvältä tuntuu lukea näitä uutisia.. itse olen hikisesti saanu säästettyä pienistä tuista rahaa, että saan uudet osat tietokoneeseen. Ei, ei siis uutta konetta, vaan muutamat osat, että kone jaksaa taas pari vuotta eteenpäin.. Mitään helpotusta en saanut tukien kautta, kiristin vain vyötä ja en ole ostanut mitään ylimääräistä, sitten nämä salkkuherrat saa uudet tietokoneet ja vehkeet melkein sormia napsauttamalla. :D

Sitä päivää odotellessa, kun joutuisivat itse elämään yhtä niukasti kun me työttömät pienituloiset.. 

Vierailija
14/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa en tajua paria juttua: 1) miksi yksi läppäri ei muka riitä? Minullekin riittää yksi työkäyttöön tarkoitettu läppäri.

2) jos viime kerralla koneen hinta oli 1000€/kpl, niin MIKSI? Normaali, työskentelyyn käyvä kone maksaa 400-600€, tonnin läppäri on teholtaan pelikone, mihin kansanedustajat tarvitsevat sellaista, vielä 2/nuppi? Pelaavat kokouksissa?? (Ja kotona, en keksi muuta syytä saada kaksi konetta kuin että toinen tulee työkäyttöön ja toinen kotikäyttöön...

3) Joo, puhelimen ymmärrän, mutta ipadit?? Mitä ne niillä pädeillä tekee? Ja printterit?

Vierailija
15/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, susta on OK että ensin noiden jo nyt liian isoja palkkoja nostetaan, nyt sitten tämä? Ja köyhiltä leikataan, eikä heille edes vahingossa anneta mitään mikä helpottaa elämää? Esim just tietsikka tai imuri tai pesukone...

Kyllä, itse en kuuntelisi hetkeäkään AP:n kaltaisten kitinää kansanedustajan palkalla. Ja olisin myös todella hämilläni jos työnantajani tulisi sanomaan että nyt ei voida ostaa minulle työkaluja kun ne rahat käytettiin naapurin juopon pesukoneeseen.

Vierailija
16/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep, hyvältä tuntuu lukea näitä uutisia.. itse olen hikisesti saanu säästettyä pienistä tuista rahaa, että saan uudet osat tietokoneeseen. Ei, ei siis uutta konetta, vaan muutamat osat, että kone jaksaa taas pari vuotta eteenpäin.. Mitään helpotusta en saanut tukien kautta, kiristin vain vyötä ja en ole ostanut mitään ylimääräistä, sitten nämä salkkuherrat saa uudet tietokoneet ja vehkeet melkein sormia napsauttamalla. :D

Sitä päivää odotellessa, kun joutuisivat itse elämään yhtä niukasti kun me työttömät pienituloiset.. 

Mene töihin niin eiköhän työnantajasi kustanna sinullekin työvälineet.

Vierailija
17/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa en tajua paria juttua: 1) miksi yksi läppäri ei muka riitä? Minullekin riittää yksi työkäyttöön tarkoitettu läppäri.

2) jos viime kerralla koneen hinta oli 1000€/kpl, niin MIKSI? Normaali, työskentelyyn käyvä kone maksaa 400-600€, tonnin läppäri on teholtaan pelikone, mihin kansanedustajat tarvitsevat sellaista, vielä 2/nuppi? Pelaavat kokouksissa?? (Ja kotona, en keksi muuta syytä saada kaksi konetta kuin että toinen tulee työkäyttöön ja toinen kotikäyttöön...

3) Joo, puhelimen ymmärrän, mutta ipadit?? Mitä ne niillä pädeillä tekee? Ja printterit?

Normaali yritysläppäri on tonnin. Sen alle ei saa kuin kuluttajakäyttöön tehtyä markettikuraa.

Kaksi konetta on hyvä olla liikkuvassa työssä, itsellänikin on aina ollut kaksi läppäriä siitä syystä. Ja nykyään myös luonnollisesti pädi ja älypuhelin.

Jos et tiedä mitä printterillä tehdään niin taidat olla ulkona tästä keskustelusta noin ylipäätään.

Vierailija
18/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ootte ne sinne äänestäneet tai jättäneet äänestämättä?

Vierailija
19/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin eiköhän työnantajasi kustanna sinullekin työvälineet.

Mitenkäs menet töihin, kun sairastat vaikeaa masennusta/ahdistusta ja sosiaalista pelkoa? Niitten kanssa on aika hankala mennä töihin, kun en kestä minkäänlaista yhteisön paineita ja stressiä tällä hetkellä. :P 

Mutta ainiin, sinä varmaankin uskot että mielenterveysongelmat ovat vain huuhaata ja ongelmat lähtee töitä tekemällä /sarcasm

Anteeksi, ohis

Vierailija
20/32 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua oksettaa. köyhien systemaattinen tuhoaminen on käynnissä. vittuako noi älykääpiöt saa saatannanmoisen palkan joka kuussa käteen!!! työttömyyskorvausta pitäisi NOSTAA satasella sensijaan, että kokoajan leikataan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme