2010-luvulla nainen on parisuhteessa vapaampi ja tasa-arvoisempi kuin koskaan aikaisemmin, mutta silti onneton ja tyytymätön
Monet nuoret naiset masentuvat ja uupuvat. Mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (15)
Minä olen omassa avioliitossani vapaampi ja tasa-arvoisempi mitä äitini omassaan. Olen myös avioliittooni tyytyväisempi mitä äitini omaansa, olen myös äitiä onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen omassa avioliitossani vapaampi ja tasa-arvoisempi mitä äitini omassaan. Olen myös avioliittooni tyytyväisempi mitä äitini omaansa, olen myös äitiä onnellisempi.
Etkö vielä tiedä, että jos uleille kertoo omasta kokemuksestaan niin he kuittaavat sen sillä, että se ei todista mitään laajemmassa mittakaavassa. Jos heiltä kysyy tilastoja tai muita todisteita heidän väitteilleen, niin niitä puolestaan löytyy heidän ystäväpiiristään ;-)
Ei näille kannata vakavissaan vastailla, senkun ärsyttää entisestään silloin, kun on koneella muutenkin pakko olla töiden tai opintojen takia, ja muuten nauttii vain siitä, että siellä ne kärvistelevät tällaisenakin keväänä betonikuutioissaan kehittämässä naisvihaketjuja. Yksin päivästä ja viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
Miksi pelkkä tasa-arvo ei riitä? Miksi se että mies on kiltti ja kunnioittaa naista ei riitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkkä tasa-arvo ei riitä? Miksi se että mies on kiltti ja kunnioittaa naista ei riitä? Ap
Riitä mihin? Minulle tuo on edellytys sille, että miehen kanssa kannattaa ylipäänsä jatkaa tutustumista, mutta mihin sen pitäisi riittää?
Se on muka-tasa-arvoa. Miehet odottavat edelleen paapomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vielä tiedä, että jos uleille kertoo omasta kokemuksestaan niin he kuittaavat sen sillä, että se ei todista mitään laajemmassa mittakaavassa. Jos heiltä kysyy tilastoja tai muita todisteita heidän väitteilleen, niin niitä puolestaan löytyy heidän ystäväpiiristään ;-)
Ei näille kannata vakavissaan vastailla, senkun ärsyttää entisestään silloin, kun on koneella muutenkin pakko olla töiden tai opintojen takia, ja muuten nauttii vain siitä, että siellä ne kärvistelevät tällaisenakin keväänä betonikuutioissaan kehittämässä naisvihaketjuja. Yksin päivästä ja viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
Keksin kaltaisillesi naisille uuden lempinimen. Se on ruikku. Kyseessä siis ruikuttava ja miehiä vihaava, selvästi varsin syrjäytynyt nainen.
Mietipä tämän foorumin sukupuolijakaumaa, niin eiköhän ole todennäköisempää, että naisilla on täydet edellytykset tehtailla miesvihaketjuja (kuten sinä nyt), mätänevät betonikuutioissaan yksin ja ainoat "kaverit" on vastaavat ressukat täällä, mutta silti suurin osa ajasta käytetään tappelemiseen näiden "kavereiden" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on vielä aivan liian sivistymätön ymmärtääkseen tuollaisten asioiden arvon, saati että osaisivat kunnioittaa ja olla kiitollisia, kun mies on miellyttävä ja kunnioittava. Suurimmassa osassa tapauksista pirttihirmu kävelee miehen yli mennen tullen. Jos mieheltä taas löytyy hiukan luonnetta, eikä suostu alistettavaksi, mies leimataan narsistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt todistin aukottomasti, miten aloittaja on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin kaltaisillesi naisille uuden lempinimen. Se on ruikku. Kyseessä siis ruikuttava ja miehiä vihaava, selvästi varsin syrjäytynyt nainen.
Mietipä tämän foorumin sukupuolijakaumaa, niin eiköhän ole todennäköisempää, että naisilla on täydet edellytykset tehtailla miesvihaketjuja (kuten sinä nyt), mätänevät betonikuutioissaan yksin ja ainoat "kaverit" on vastaavat ressukat täällä, mutta silti suurin osa ajasta käytetään tappelemiseen näiden "kavereiden" kanssa.
Olen töissä vielä noin varttitunnin eli kitutunti menossa. Sitten hyppään bussiin ja menen miesystäväni luo. Touhuamme pihalla jotain, grillaamme iltapalaa, istumme ihailemassa omenapuiden kukintaa. Hänen lisäkseen elämässäni on muitakin ihania miehiä; on aikuinen poikani, on isäni, veljeni, miespuoliset ystäväni. Et löydä yhdestäkään viestistäni vihaa miehiä kohtaan, päinvastoin. Enkä minä ulejakaan vihaa. Miksi ihmeessä käyttäisin energiaani ventovieraiden ihmisten vihaamiseen? Et liioin löydä minulta yhtään ruikutusviestiä, koska minulla ei ole mitään syytä ruikuttaa.
Saat sinä nimittää minua ja muita naisia ihan kuten haluat; negatiivisista tunteistasi kärsit vain ja ainoastaan itse, minun elämääni ne eivät heilauta suuntaan eikä toiseen.
Ihmisen/ihmisten tyytymättömyys johtuu lukuisista syistä ja tekijöistä. Monet kriisit on ihan omia kriisejä, mutta heijastuu tietenkin myös puolisoon.
Yksi syy on se, että vaikka mies taipuisi naisen suurempaan vapauteen, a) hän saattaa olla asiasta kuitenkin jollain tasolla katkera ja se tietenkin tihkuu jossain kohdassa negatiivisuutena, b) se ei tee hänestä silti kokonaisuudessaan hyvää miestä c) monet luulevat, että heidän täytyy luopua miehuudestaan kokonaan (paitsi sängyssä), eli tossukoituvat liian kilteiksi miellyttääkseen naisia. Kannattaa muistaa, että hyvä mies on eri asia kuin kiltti mies.
Asiasta voisi keskustella loputtomiin, mut tässä nyt muutama pointti.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on vielä aivan liian sivistymätön ymmärtääkseen tuollaisten asioiden arvon, saati että osaisivat kunnioittaa ja olla kiitollisia, kun mies on miellyttävä ja kunnioittava. Suurimmassa osassa tapauksista pirttihirmu kävelee miehen yli mennen tullen. Jos mieheltä taas löytyy hiukan luonnetta, eikä suostu alistettavaksi, mies leimataan narsistiksi.
Miksi palstan miehet eivät siis hae puolisoa ulkomailta vaan vuodesta toiseen pysyvät tällä palstalla meidän suominaisten seurassa? Jos itse inhoaisin suomalaisia miehiä, niin en minä heidän kanssaan tuhlaisi hetkeäkään enempää kuin on pakko.
Ihan sama asia kuin seksissä, nainen haluaa että mieheltä saa hellää ja huomioivaa vaniljaseksiä, mutta silti mies kumminkin ottaa narttunsa kyselemättä kuin Mies! Haluaa milloin mitäkin ja millä tavalla tuuliviiri nyt onkaan kääntyneenä! Ei noista piruista ota selvää..
Minä olen nainen. Tasa-arvo on tietenkin hieno asia! Mutta, haluan että parisuhteessa mies on perheen pää, ja viime kädessä vastaa isoista päätöksistä. Se luo minulle turvaa, ei se että mies vinkuu miten nyt tästä ja tästä selvitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen/ihmisten tyytymättömyys johtuu lukuisista syistä ja tekijöistä. Monet kriisit on ihan omia kriisejä, mutta heijastuu tietenkin myös puolisoon.
Yksi syy on se, että vaikka mies taipuisi naisen suurempaan vapauteen, a) hän saattaa olla asiasta kuitenkin jollain tasolla katkera ja se tietenkin tihkuu jossain kohdassa negatiivisuutena, b) se ei tee hänestä silti kokonaisuudessaan hyvää miestä c) monet luulevat, että heidän täytyy luopua miehuudestaan kokonaan (paitsi sängyssä), eli tossukoituvat liian kilteiksi miellyttääkseen naisia. Kannattaa muistaa, että hyvä mies on eri asia kuin kiltti mies.
Asiasta voisi keskustella loputtomiin, mut tässä nyt muutama pointti.
N47
Taisi tulla lyöntivirhe, tarkoitit varmaan M47
Lue Tony Dunderfeltin 'Parisuhteen Kemia', niin löydät vastauksen.