Onko täällä muita joilla ei ole koulutusta?
Itselläni ei ole ammattia koska ammattikoulu jäi erinäisistä syistä kesken. (Eli olen ilmeisesti wt elämänkoululainen). Töitä olen tehnyt sen jälkeen, olisi tarkoitus jatkaa opiskelua mutta en tiedä pystynkö/jaksanko olla koulussa..
Kommentit (6)
Ei oo eikä tuu ammattii, en aio tuhlata mun ainoota elämääni koulun penkillä istumiseen!
Mitä töitä pystyy tekemään ilman koulutusta?
Sama kun ei olisi. Yksi amis tutkinto 20 vuoden takaa. Paskahommia teen pätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä töitä pystyy tekemään ilman koulutusta?
Öööh, vaikka mitä. Ensimmäisenä mieleen tulee esim siivous, kaupan kassa, postinkuljettaja/-lajittelija, puhelinmyynti, keittiöjutut. Ja voi muihinkin kuin ns "paskaduuneihin" päästä ilman koulutusta.
Itse pääsin heti lukion ja intin jälkeen duunarihommaan, josta olen tienannut 15v aikana keskimäärin 45k bruttona vuodessa. Ei ollut järkeä opiskella, koska aniharvasta paikasta saisi tuollaisia summia. Koulu esim 5 vuotta, ei tuloja.
Nyt elellyt todella hyvin alusta asti.... tähän päivään asti. Hommat ykskaks loppuvatkin, vaikka ala näytti varmalta. Kusiset paikat nyt lähes nelikymppisenä lähteä opiskelemaan alaa josta saisi samat tulot.
UP