Koeta pudottaa painoa, mies ajoi Hesen autokaistalle ja tilasi itselleen limsan ja hampurilaisen, minulle kahvin
Ja kehtasi vielä ihmetellä miksi naamani on hapan ja mahani kurisee.. Tuntuu että tekee ihan kiusallaan tätä, toissapäivänäkin leipoi ilman mitään juhlia porkkanakakun.
Kommentit (18)
Syömättömyydelläkö sä meinasit laihduttaa? Olishan hesestä voinut ottaa vaikka salaatin, tai jonkun wrapin porkkanoilla.
Ei se miehes syy ole, jos itse olet syömättä ja sitten kiukuttelet muille.
Samaa mieltä kakkosen kanssa. Olisit nyt vähintäänkin salaatin ottanut. Ei sitä ole pakko hukuttaa salaatinkastikkeeseen.
Olen itsekin laihdutuskuurilla, mutta söin eilen jopa palan pitsaa, hui!
No olisitko syönyt mega-aterian, jos mies sellaisen olisi sinulle tilannut?
Ja oletko siis holhouksen alainen vai etkö saa itse suutasi auki tilauksen tehdäksesi?
Miksi naiset ovat miesten kanssa jotka eivät arvosta naista?Onko teillä joku tarve olla kynnysmatto vai mikä?
Mies sanoi ottavansa vain juomat eli minulle kahvin ja itselleen kokiksen, tarkoitus oli sen jälkeen ajaa kauppaan ja hakea ruokatarpeet (kalaa sekä salaattia) eikä ruveta mussuttamaan hampurilaisia!
Olen 156cm pitkä ja painan 90kg, eli painoa pitäisi tosiaan tiputtaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi ottavansa vain juomat eli minulle kahvin ja itselleen kokiksen, tarkoitus oli sen jälkeen ajaa kauppaan ja hakea ruokatarpeet (kalaa sekä salaattia) eikä ruveta mussuttamaan hampurilaisia!
Ap
Niin, sinähän sait kahvin.
Ja se paino ei putoa syömisillä. Lähde lenkille palstalla makaamisen sijasta.
Kyllä ap itse olet vastuussa syömisestäsi. Mies saa syödä ja leipoa. Sinun pitää oppia kieltäytyminen ja kohtuus, jotta laihdut ja pysyt laihana. Houkutuksia on joka paikka täynnä.
Just. Nyt tuli viesti että pidetäänkö leffa-ilta ja haetaanko sipsejä? Minulta oikeasti pääsee itku. Sipsejä?
Ihan kuin mies haluaisi tahallaan pilata laiharini, jotta saa katsella paheksuvasti kun läski puuskuttaa selkä hiessä hissittömän talon kolmanteen kerrokseen . Olenko päätynyt avoliittoon jonkun hemmetin sadistin kanssa? :( En todellakaan odottanut tälläistä käytöstä.
Olemme siis olleet yhdessä 5v ja olen lihonut suhteen aikana huomattavasti, ihan vähäisellä liikunnalla ja tavallisella ruualla. Mies taas jää lipputangon taakse piiloon, vaikka alottaisi aamun syömällä norsun..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinäpä vasta järkeä hakea jostain Hesestä ylihinnoiteltuja juomia, jotka kaiken lisäksi maistuvat kauheilta. Olisitte ostaneet kaupasta jos kerran olitte sinne menossa.
Vierailija kirjoitti:
Just. Nyt tuli viesti että pidetäänkö leffa-ilta ja haetaanko sipsejä? Minulta oikeasti pääsee itku. Sipsejä?
Ihan kuin mies haluaisi tahallaan pilata laiharini, jotta saa katsella paheksuvasti kun läski puuskuttaa selkä hiessä hissittömän talon kolmanteen kerrokseen . Olenko päätynyt avoliittoon jonkun hemmetin sadistin kanssa? :( En todellakaan odottanut tälläistä käytöstä.
Olemme siis olleet yhdessä 5v ja olen lihonut suhteen aikana huomattavasti, ihan vähäisellä liikunnalla ja tavallisella ruualla. Mies taas jää lipputangon taakse piiloon, vaikka alottaisi aamun syömällä norsun..
Ap
sipsit on pahoja. Hän syö sipsejä ja sinä dippaat kurkkua ja porkkanaa. Ny maistuu raikkaat mehut ja salaatit. Kerran viikossa sitten jotain syntisen hyvää. Mutta ei sitä noin vain laihdu, turha edes luulla.
Oletko pyytänyt miestä tukemaan laihdutustasi?
Vastaisit tekstariin että illan kävisikö leffailta porkkanatikkujen kera... auttaisi sinua laihiksen kanssa.
Oink!
Etkö tajua, että kahvi lihottaa sua porsas. Vesi on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No vastaa miehelle vaikka, että "Pidetään vain! Sipsien tilalle minä otan kasviksia dipillä. Mitä katsotaan?"
Ei se oikeesti ole tuon vaikeampaa. Kasvis + dippikombon tilalle sopii myös itse tehdyt popparit. Eli siis niistä siemenistä kattilalla, ei mikropoppareita.
Eli mies ei saisi syödä, koska sinä olet läski?
Teidän av-mammojen logiikka on kyllä ihan vertaansa vailla! :D
Kyynel. Mäkin olen dieetillä, mies syö suklaata lähes päivittäin, eilen pääruokansa oli hampurilainen ja viikonloppuna tilasi terassilla pizzaa ja bisseä jne. Ja arvaa mitä? So what. MINÄ olen laihiksella, ei mies. Hänellä on täysi oikeus syödä just sitä mitä huvittaa. Katsos kun minä osaan kieltäytyä. Nytkin pöydällä on avattu karkkipussi miehen jäljiltä, yhden söin aamupäivällä ennen pyörälenkkiä. Lakkaa syyllistämästä puolisoasi ja hanki itsekuria.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut että sulla on paska mies joka ei rakasta sua?
Paska mies, kun otti huomioon vaimon laihdutuksen ehikä ostanut hänelle roskaruokaa?
Minkähänlainen sota siitä olisi syntynyt jos mies olisi ostanut vaimolle ison hampurilaistareian? Etkö sää taaskaan muista, että mä olen laihiksella! Kyllä te miehet olette sitten ajattelemattomia!
Vai onko taas logiikka se, että mieskään ei saa syödä jos nainen on laihiksella?
No ota sipsejä se yksi annos, joka pussin mukaan on 30g ja noin 150kcal. Lisäksi dipattavaksi kasviksia jne. Juomaksi sokeriton limukka.
Mikään ruoka ei ole sellainen, että se sinänsä lihottaisi; voit syödä mitä vain, määrä ratkaisee.
Jos haluat pudottaa painoa, niin opettelet reipasta vähentämistä ja korvaamista.
Jos mies ottaa jäätelöä, ota sinä mehujää, sorbetti tmv.
Jos mies haluaa hampparia osta itse pienin ateria ja korvaa limukka sokerittomalla, ranskikset vaikka naposteluporkkanoilla.
Jos grillaatte, niin jätä miehelle pekonien ja makkaroiden mättö. Ota vaikka puolikas makkara, yksi pekonisieni ja kaveriksi maissia, salaattia jne.
Ja sitä liikuntaa, liikuntaa, liikuntaa. Jos kunto on huono ja aiemmin ei ole liikkunut, riittää ihan vaikka kävelylenkki alkuun pääsyssä. Vaikka ihan puoli tuntia päivässä. Ei vaadi paljon.
Meillä asutaan perheen kesken, jossa mies ja lapsia. Minä olen kasvissyöjä, lapset ja mies sekasyöjiä. Lapsista isompi on hyvin hoikka ja liikkuvainen, nuorempi ei liiku ihan samassa määrin vielä. Mies juoksee pitkiä matkoja (puolimaratoneja jne) ja energiankulutus sen mukainen. Jos söisin samalla lailla kuin mies niin olisin varmasti ainakin 10-15kg painavampi.
Ootko ajatellut että sulla on paska mies joka ei rakasta sua?