Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitin tänne äsken lastensuojelun puutteista, mutta se poistettiin, miksi? Pelottaako jotakuta?

Oikeutta lapsille
20.05.2018 |

Miksi paljastukseni lastensuojelusta poistettiin tältä sivustolta? Ei hyvää päivää mitä sensuuria! =D

https://petepuistosta.wordpress.com/2018/05/20/paljastuksia-lastensuoje…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo ja aja agendaasi jossakin muualla. Tämäkin ketju btw lähtee ihan just :)

Vierailija
2/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutädit vaatii, että hys, hys ei käsitellä heidän asioita täällä, vaan jossain rappukokouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo ja aja agendaasi jossakin muualla. Tämäkin ketju btw lähtee ihan just :)

Kerro/kertokaa toki miksi en saa ajaa asioita lasten oikeuksien puolesta?

Kerro toki miksi "Hyi helvetti... mies ei kuulema käytä suihkussa sientä ollenkaan" tai ylipäätään mikään muu yhtä-tyhjän- kanssa oleva aihe saa pysyä paikoillaan muttei näin tärkeä asia?

Kertoo taas teistä joistakin erittäin paljon..valitettavasti.

Vierailija
4/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin että miksi poistettiin. Olikohan liikaa tunnisteita (maatila, hevoset siellä ls-paikassa....)

Vierailija
5/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap tämä asia koko kansan tietoisuuteen, muuallakin kuin täällä. Näihin on saatava muutos.

Vierailija
6/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valitettavasti totta. Minulla on kolme laitosnuorta tuttavaa.

Vierailija
7/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelin että miksi poistettiin. Olikohan liikaa tunnisteita (maatila, hevoset siellä ls-paikassa....)

Voi olla. Olisin voinut myös julkaista nimiä sun muita tarkkoja tunnistetietoja täynnä olevan kertomuksen, mutta sen olen lähettänyt aluehallintovirastoon, juristille, istuvalle Tasavallan Presidentille sekä Sosiaali-ja terveysministerille. Vastauksia odotellessa...

Vierailija
8/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap tämä asia koko kansan tietoisuuteen, muuallakin kuin täällä. Näihin on saatava muutos.

Olen jo kysynyt eräältä lehdeltä kiinnostaisiko tehdä juttu, vastausta en ole vielä saanut. Jos ei heitä kiinnosta, tarjoan juttua toiselle lehdelle ja jatkan sitä niin kauan kunnes jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
9/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse siinä uskossa, että lasten kaltoinkohtelu koulukodeissa on jäänyt jonnekin 1970-luvulle. Siitähän tuli dokumenttikin, jossa oli pääosassa muutama jopa melkoisen traumatisoituneen oloinen mies. Sitä en esimerkiksi voi uskoa, ettäkö 2000-luvulla ei ole lapsen annettu käydä koulua. Eihän se ole lain mukaista. Toivottavasti sinulla on todisteita.

Vierailija
10/10 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos:

Sauli Niinistö: ilmoittaa sihteerinsä välityksellä sähköpostitse ettei voi tehdä mitään.

Sosiaali- ja terveysministeri: ei vaivaudu edes vastaamaan.

Aluehallintovirasto: heidän mielestään mitään väärää ei ole tapahtunut.

Lakitoimistot: eivät vastaa mitään tai ilmoittavat etteivät voi ottaa uusia toimeksiantoja.

Lehdet: eivät reagoi.

Eli yhteiskunta hiljaisesti antaa hyväksyntänsä lasten kaltoinkohtelulle lastensuojelulaitoksissa, miten en ole yhtään yllättynyt.

Näin näppärästi ihmiskunta osoittaa todellisen paskan luonteensa.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi