Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikkakunnalla ei ole aikuislukiota. Joudunko siis käymään samoilla tunneilla teinien kanssa?

Vierailija
20.05.2018 |

Olen jo melkein 30-vuotias mies ja ajatus tuntuu niin... oudolta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, mutta teinit joutuvat käymään samoilla tunneilla sinun kanssasi.

Vierailija
2/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalukio on ns. Aikuislukeo. Siellä on monenikäisiä, myös nuoria. Haet tosen paikkakunnan aikuislukioon jollei omalla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et, mutta teinit joutuvat käymään samoilla tunneilla sinun kanssasi.

Eli häiritsen niitä enemmän kun ne minua?

Vierailija
4/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalukio on ns. Aikuislukeo. Siellä on monenikäisiä, myös nuoria. Haet tosen paikkakunnan aikuislukioon jollei omalla ole.

Ja sitten joutuu matkustamaan päivittäin 25 kilometriä yhteen suuntaan? Ei kiitos.

Vierailija
5/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otavan nettilukio

Vierailija
6/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otavan nettilukio

Jos on joku nettijuttu niin ei kiitos.

Vierailija
7/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vanhaa otetaan nuorisolukioon. Ei tietääkseni ainakaan ole ollut.

Vierailija
8/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs etälukio? Vai onko tuo nettilukio sama asia? Aikuislukiossa yleensä on puolet vähemmän tunteja. Onnistuisikohan, jos kävisit vain puolet tunneista? Älä anna ikäeron haitata.

Vierailija
9/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voiko ikä olla este? Miksi edes olisi?

Vierailija
10/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voiko ikä olla este? Miksi edes olisi?

En tiedä muuta kuin semmoisen, että yhdessä lukioontutustumisessa sanottiin, että neljä vuotta voi olla lukiossa, mutta viidentenä häädetään aikuislukion puolelle.

Lapseni lukiossa on ekalla "luokalla" yksi, joka täytti juuri 18. Eli hän on 2 vuotta jäljessä.

Vierailija
11/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/21/ikina-ei-ole-liian-myohaista-l…

Päivälukion kursseilla yli neljäkymppisenä!

Vierailija
12/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten joutuu matkustamaan päivittäin 25 kilometriä yhteen suuntaan? Ei kiitos.

Ihanko oikeasti sinulle on 25 kilometrin matka (x2) kynnyskysymys? Minä olen matkustanut lapsena melkein 40 km sivuunsa joka ikinen arkipäivä kodin ja koulun väliä. Töissä aikuisena olen käynyt 75 kilometrin päässä  ja silloinkin tulin joka ilta omaan kotiin nukkumaan. 

Vierailija
13/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti sinulle on 25 kilometrin matka (x2) kynnyskysymys? Minä olen matkustanut lapsena melkein 40 km sivuunsa joka ikinen arkipäivä kodin ja koulun väliä. Töissä aikuisena olen käynyt 75 kilometrin päässä  ja silloinkin tulin joka ilta omaan kotiin nukkumaan. 

On se kynnyskysymys kun ilmeisesti ei ole pakko kulkea. Pitää varmaan soittaa sinne paikalliseen lukioon kysymään...

Vierailija
14/14 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu kulkumahdollisuuksista. Esim. jos ei ole autoa, eikä julkista liikennettä ole, niin kiva pyöräillä...