Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Mitkä juoksuvaatteet teillä oli HelsinkiCityRun juoksussa??

Vierailija
20.05.2018 |

Mitkä juoksuvaatteet teillä oli HelsinkiCityRun juoksussa?? Oliko pitkät juoksutrikoot vai capri malliset vai shortsit? Millainen tekninen paita vai toppi? Mitkä alkkarimallit trikoiden alla vai juoksutko ilman alkkareita trikoiden alla?? Mikä oli aikasi 1/2 maratonilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess!! Todella upea tapahtuma ja keli mikä parhain. Mulla juoksussa pitkät 2XU kompressiotrikoot, tekninen Nike t-paita ja Casell seamless Hipsterit. Aika oli 1h 45min 28s ja olen tyytyväinen.

Vierailija
2/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit trikoiden alla 😅😅😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit trikoiden alla 😅😅😂😂

Niin oli silläkin naisella joka pyllisti edessäni kassajonossa. Läpinäkyvät trikootpaljastivat pikkuruiset mustat stringit.

Että kannattaa oikeasti katsoa kotona peilin edessä kunnolla ettei mitään näy läpi.

Vierailija
4/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit Stringit!

Vierailija
5/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton toppi, capri-mittaiset juoksutrikoot, alla juoksualushousut (siirtävät kosteutta iholta, ei hankaa) ja urheilurintaliivit.

En nyt sano tarkkaa aikaa, kun voisit sitten googlata tulosrivistöstä kuka olen. Mutta reiluun kahteen tunti meni.

Vierailija
6/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihaton toppi, capri-mittaiset juoksutrikoot, alla juoksualushousut (siirtävät kosteutta iholta, ei hankaa) ja urheilurintaliivit.

En nyt sano tarkkaa aikaa, kun voisit sitten googlata tulosrivistöstä kuka olen. Mutta reiluun kahteen tunti meni.

Oliko juoksualushousut stringit???

Vierailija
7/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
8/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt niitä kommentteja!!!