Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen poika jatkuvissa ongelmissa

Ap
20.05.2018 |

Puolisoni poika 13v on ollut koko kevään jatkuvissa vaikeuksissa koulun ja vanhempiensa kanssa. Ei noudata kotiin tuloaikoja, hengailee poikaporukoissa pitkin keskustaa, koulu menee päin prinkkalaa. Nyt kuukauden sisällä jäänyt kiinni useasti tupakoinnista, nuuskasta ja alkoholista. Ei tule kummankaan vanhemman kanssa toimeen, keskustelu yrityksistä huolimatta. Itsekkin äitipuolena yrittänyt saada kontaktia poikaan, minulle luvannut parantaa käytöstään mutta ei tunnu tuottavan tulosta. Kesäloma tulossa ja huolestuttaa kovin.. olemme kaikki työelämässä, mies vielä kaikista eniten kiinni töissään. Olisiko neuvoja kuinka voisi tukea nuorta taikka vinkkejä tilanteeseen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja jatkaa.. APUJA!!

Nyt poika ollut isällään/meillä 40km päässä äidin kotoa (meillä, hänenkin kotonaan siis), klo. 16 lähtenyt miehen kalliilla maastopyörällä, klo. 18 piti olla kotona lähdössä mukaan meidän menoille. Nyt olen yksin kotona, mies etsimässä, poika siis hatkoilla nyt 4h.. miten pitäisi toimia?

Oli viime viikolla varastanut viinapullon kotoaan ja myynyt sen.

Vierailija
22/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan.. Mies siis antanut luvan ajaa pyörällänsä meidän tiellä ajankulukseen, puhelinta hänellä ei ole matkassa kun on ratsattu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksin kotona odottamassa jos saapuu tänne

Vierailija
24/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se eroperheen lapsen elämä on.

Mun silmät pyörähti just niin ympäri, että sokeuduin. Hieno yleistys Hermanni. Minä ja hyvin moni muu eroperheen lapsi ollaan kasvettu aikuisiksi ilman, että on tarvinnut perseillä yhtään mitään. Varsinkin jos tämän pojan vanhemmat on eronneet kun hän oli vauva ei perseilyä voi laittaa eron, jota hän ei edes muista, piikkiin.

Vierailija
25/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se eroperheen lapsen elämä on.

Mun silmät pyörähti just niin ympäri, että sokeuduin. Hieno yleistys Hermanni. Minä ja hyvin moni muu eroperheen lapsi ollaan kasvettu aikuisiksi ilman, että on tarvinnut perseillä yhtään mitään. Varsinkin jos tämän pojan vanhemmat on eronneet kun hän oli vauva ei perseilyä voi laittaa eron, jota hän ei edes muista, piikkiin.

Ja moni muu ei. Sieltä niitä hylättyjä teinejä löytyy lastensuojelulaitoksista ja nuorisovankiloista, kun äidillä ja isillä vähän alapäitä kutkutti. Kuolikohan joku teini juuri kun äitiä ja isäpuolta ei ”entinen” lapsi napannut? Siinä sulle yleistystä Hermanni.

Vierailija
26/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Meitä kiinnostaa ja minua myös äitipuolena tietenkin! Nyt 5h pian hatkoilla, kurkkua ahdistaa kun pojasta ei tietoa missä on!!

Vierailija
27/27 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä auta kuin odottaa, toivon myös syvästi ettei mitään ole sattunut!