Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksilelut - klitoriskiihotin

Vierailija
20.05.2018 |

Törmäsin blogi tekstiin klitoriskiihottimesta. Kaveri linkkasi, mut enivei. Oon itse aika kömpelö mitä seksileluihin tulee eli ei oo kokemusta. Niin toimiiko nuo oikeesti vai onko ihan kamalia? Miehen kanssa ollut nyt lasten jälkeen kuivempi kausi (kuopus kohta 2v)) . Ja tarviiko liukuvoidetta vai meneekö noi kiihottimet ihan sellaisena?

Tää oli se teksti
https://merikanto.com/2018/05/20/lelulaatikossa-vibe-therapy-pink-bunny/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta ei ole kokemusta, muuten leluja löytyy. Mistä yleensä tykkäät, millaista tarvit, että saat?

Vierailija
2/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Lelon etäohjattava, vastaava kuin tuo. Ainakaan minä en tarvitse liukkaria. Vähän kun häpyhuulia eka vibraa niin liukastetta on ihan omasta takaa. Tuon jälkeen kun vibran painaa vaginaan niin eipä orgasmia tarvitse hirveän kauaa odottaa. Kannattaa panostaa laatuun, patteri käyttöiset muutaman kympin vibrat saavat vain pahalle tuulelle. Eli laadukkaita ladattavia suosittelen. Hinta kyllä valitettavasti pyörii 100-200 välillä. Satisfyer 2 pron saa alle satasella. Taattu orgasmi, mutta äänekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja sekoittaa oudosti klitoriskiihottimet ja dildot / vibrat.

Täältä ääni Satisfyerille!

Vierailija
4/5 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pupu, hieman erilainen tosin, mutta siis vibra jossa klitoriskiihotin. Toimii ihanasti, takuuvarma orkku. Muita leluja ei ole edes tullut hankittua. Noissa on eri värinävoimakkuuksia ja joku niistä on just omaan mieleen.

Riippuu naisesta, eli seksuaalisesta vapautuneisuudesta ja fysiikasta tarviiko liukkaria. Mä kostun helposti kiihottuessani, en tarvii liukkaria seksissä tai leluillakaan. Kokeilemalla sen tietää.

Suosittelen että kokeilet vibraa ensin yksin masturboidessasi. Kun tuut vibran kanssa sinuiksi on se kiva ja helppo ottaa sit miehen kanssa mukaan seksiin. Esim se on monista kiva että mies nai takaapäin joko lusikassa tai doggyssä ja nainen vibraa samalla ihan sillä värinällä klitorista. Ja sekin on kivaa vaihtelua että mies tekee eka sulle vibraorkun ja sinä otat sit häneltä suihin. Ei se sen ”kömpelömpää” tai ihmeellistä ole :)

Vierailija
5/5 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on hienoa, kun pystyy yhdynnässä saamaan kun on vibra mukana!