Uskallanko katsoa elokuvan Sinister?
Olen nössö ja pelkään muutenkin katsoa pliisujakin kauhuleffoja. Tai en hirveesti pelkää sen katsomisen aikana, mutta sen jälkeen... 😬 Illalla kun pitäisi mennä pesemään meikit, viedä roskat yms.. silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan!
Minusta Scream, SHHH, Tiedän mitä teit viime kesänä ovat jopa vähän pelottavia, joten niihin verrattuna kuinka kauhea on tuo Sinister?
Kommentit (8)
Mäki haluaisin tietää millainen leffa se on. Kerran meinattiin katsoa se, mut hannasin.
No sanoisin, että jos on tottunut kauhuelokuviin se voi olla ehkä vähän pliisu, mutta jos taas on nössö niin sitten se voi olla vähän liiankin pelottava. Mun mielestä se on ihan hyvä, siinä on kyllä saatu kammottavaa tunnelmaa aikaiseksi.
Katsoin sen kun ilmestyi, mutta ei jotenkaan toiminut minulla, oli minusta pitkäveteinen, vaivoin sain katsotuksi. Se silti varmasti vaikuttaa, että olen kauhuelokuvien suurkuluttaja.
Ootko kattonut leffan traileria?
Aika perus kauhuleffa, mutta ite katsoin sen mökillä niin lisäsi jännittävyyttä :D
Noni, nyt sitten katsoin. Tosin pidin silmiä kiinni lähes aina kun oli tapahtumassa jotain hirveää... Oli se aika pelottava, ne kotivideot oli tosi kauheita, todellisen tuntuisia. :D Mutta muuten ei edes loppujen lopuksi NIIIN paha mitä luulin. Loppua säikähdin! - Ap
Ei ole ihan niin pelottava mitä arvostelut antavat ymmärtää. :)
Mulla on sama. Mut sinister ei vieny yöunia.