Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että on paha mieli, deitti vaan katosi..

Vierailija
19.05.2018 |

Vaikka tapailtu kuukausi.. En pystynyt järjestää tapaamista, siitä alkoi jo pari päivää kestänyt hiljaisuus.. Vaikka deitti sanoi et nähää toisella aikaa. Jotenkin vaan ihmetyttää... Ennen viestiä tuli useesti päivässä. Taisin olla se varavaihtoehto.. 👍

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vertaiskokemuksia...

Vierailija
2/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olit jännä miehen kakkosvaihtoehto, varanainen ja pahan päivän pano, otaksun siis, että teillä oli seksiä? Tietysti teillä oli seksiä.. tyhmä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä ainakin tiedän mitä haluan. Jos alkaa dissaamaan minua niin lentää pellolle. On muutakin tekemistä kun arvuutella mikä aika olisi sopiva. Jos kerta haluaa olla niin sitten vaan ollaan eikä mietitä. Kertoo aika paljon suhteen laadusta ja etenemisestä. En tarkoita nyt mitään sen kummempaa kun yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä. Jos mies ei ollut sulle tärkeä ja sulla oli parempia menoja niin nyt sitten vaan samaan malliin! Kannattaa seuraavalla kerralla miettiä mitä on valmis panostaan.

Vierailija
4/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua... Olin taannoin reilun kuukauden hyvin tiiviisti yhteydessä deittini kanssa, viestiteltiin pitkälle yöhön ja nähtiin viikonloppuisin. Ei halunnutkaan suhdetta ja katosi kuin pieru Saharaan. Ahdistuksen takia.

Vierailija
5/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikään varavaihtoehto ollut, vaan mies oli sulle varavaihtoehto, jos et kerran pystynyt tapaamaan, vaikka hän olisi pystynyt. Mieti nbyt miehen näkökulmast edes sekunnin ajan, jos uhriutumiseltasi joudat.

Vierailija
6/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et pystynyt järjestää tapaamista? Oliko se vain järjestelykysymys? Vai oliko työvuorot tms. esteenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi