Pystyykö mammojen Mikki hiiret lyömään semmoisen paksun laudan poikki
Mun MIÄS koitti ensin laudalla ja se meni ihan säpäleiksi ja sit löi vielä semmoisen paksukin laudan helposti poikki tarvii käydä lautakaupassa hakemassa paksumpia lautoja ja katsoa missä tulee miästä vahvempi lauta vatsaan
Kommentit (15)
Ei tarvitse kun meillä päin laudat sahataan poikki sahalla. Jos miehes alkais ryttyilemään niin haulikolla kun paukauttaa päähän, niin uhoaminen loppuu siihen paikkaan.
Mun MIÄS hakaa sun MIÄHEN menen tullen ja palatessakin!
Lol, mun mies kaataa puut moottorisahalla.
Vetääks se sun äijä naapurin äijää pérsééseen?
Onko hyödyllinenkin taito? Helpottaa sun arkea?
Joo lauta vatsassa on meillä kaikilla, joo.
Ps. Jostain syystä Suomalaisia ei pidetä järin älykkäänä kansana.
Minä olen lauta. Ainakaan minua mies ei ole saanut halki eikä poikki, mutta paksuksi on pannut.
Ukkelini nostaa penkista 180kg, että eiköhän laudatkin mene poikki tosta noin vaan. En kyllä käsitä, miksi ne pitäisi voimalla katkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ukkelini nostaa penkista 180kg, että eiköhän laudatkin mene poikki tosta noin vaan. En kyllä käsitä, miksi ne pitäisi voimalla katkoa.
Meillä on raksalla apumiehenä yksi narukäsi joka ei jaksa juuri mitään nostaa tai kantaa, mutta lautoja se pätkii komeasti sirkkelillä määrämittaan ja nopeasti.
Minä sain kerran putken poikki. Nyttemmin en enää viitsi vaivautua sitä katkaisemaan.
-Arska
Mä työnsin kerran díIdon pérsééseen sun äijän kanssa. Oli ihan huumassa.
Me osaamme onneksi molemmat käyttää työkaluja laudan katkaisuun jos sellainen tarve tulee.
Hyvä! Kunnon mies, eikä mikään vittuhousu. Siinä suhina käy ja ukemia vedetään kun lautaa katkeaa!
KIAI!