H&M tilaus ei mene läpi
Oon jo useamman päivän yrittänyt saada tilausta tehtyä h&mltä mutta kun painan suorita osto-nappia niin aukeaa vaan sivu jossa lukee ”checkout.cbp.denail.header.ir”. Onko joku saanut lähipäivinä tilattua?
Laitoin asiakaspalveluun viestiä jo torstaina mutta ei ole vielä kuulunut vastausta... Oon kokeillut kolmella eri laitteella ja varmaan neljällä eri selaimella sekä sovelluksen kautta, mikään ei toimi.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei suostu avaamaan sovellusta puhelimella. Herjaa että myöhemmin pitäisi kokeilla uudelleen, kun jokin tärkeä palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä. Jotakin vikaa siellä taitaa olla.
H&M sovellus ei edes ole käytössä suomessa. Yritin kerran ladata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei suostu avaamaan sovellusta puhelimella. Herjaa että myöhemmin pitäisi kokeilla uudelleen, kun jokin tärkeä palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä. Jotakin vikaa siellä taitaa olla.
H&M sovellus ei edes ole käytössä suomessa. Yritin kerran ladata sitä.
Kyllä on. Tilasin pari viikkoa sitten sovelluksen kautta.
On se sovellus käytössä, viimeisen vuoden oon sieltä onnistuneesti tilannut. Mikä lie tökkii nyt.
Kyllä mulla toimi eilen kun tilasin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sun on tilata
H(alvalla)&M(assoille):ltä varsinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sun on tilata
Haluan yhden tietyn mekon josta on kerrankin oikeaa kokoa varastossa :( Lähikaupunkien myymälät kierretty moneen kertaan ja mistään ei löydy.
Mulla tekee ihan saman, sekä sovelluksessa että nettisivulla! PRKL.
no voi olla että kohta koko napataan lopullisesti
AP, samaa herjaa sekä selain että sovellus mullakin. Kaks päivää yrittäny tehdä tilausta mutta ei sitte. 😒
Aikasemmin näytti olleen huolto sivustolla mutta ei mee tilaukset läpi vieläkään. Jossain vois ees olla jonkinlainen tiedotus, että ongelmia on ja niille yritetään tehdä jotain.
”Viime viikolla meillä oli useampia päivityksiä kotisivuillamme. Tästä johtuen järjestelmässämme on ollut ostokatkoja, josta nämä virheilmoitukset johtuu, ja jotka sinullekin on ilmennyt.
Nyt kaikki päivitykset ovat suoritettu ja tilaaminen sujuu taas normaalin lailla. Voit edetä tilauksesi tekemisessä nyt mutkitta.”
Tällaisen vastauksen sain reilun viikon jälkeen aspasta. Eipä toimi ei, ihan samaa virheilmoitusta herjaa edelleen. :D
ap
Kokeilkaa tyhjentää selaimen välimuisti tai tehdä osto ns. yksityisyystilassa. Jos siellä sivustolla on tehty päivityksiä ja selain yrittää hakea jotain palvelinpuolella muuttuneita palikoita välimuistista niin homma ei toimi.
Ap on hyvä ja kokeilee jollain toisella selaimella.
No soita ja tilaa, niin saat varmasti. Numero on ilmainen. Älä turhaan stressaa.
Kuten sanoin jo aloituksessa, olen kokeillut useammalla eri laitteella ja selaimella. Ei tässä nyt mitään hengenhätää ole ja pärjään kyllä vallan hyvin ilman sitä mekkoa. :D Ärsyttää vaan kun noin iso lafka ei saa asioille tehtyä mitään vaikka selvästi useammilla asiakkailla on sama ongelma.
ap
Niinpä. Ongelmat näyttävät jatkuvan. Ei pysty suorittamaan ostoa. Kat