En osaa suhtautua naapuriin. Mitä hittoa.
En edes tiennyt että eroavat miehensä kanssa. Ei ole mitään kertonut minulle. Mies muutti 2 viikkoa sitten pois ja seuraavasta päivästä alkaen siellä yöpynyt toinen mies! Siis kuinka joku kehtaa.
Piti aloittaa yhteinen pihaprojekti mutta en haluaisi tehdä tuollaisen pettäjän ja kansinaamaisen naisen kanssa enää mitään yhdessä.
Pelkään että hän tulee kysymään koska homma aloitetaan. Sanon varmaan että toteutankin sen vähän toisella tavalla mieheni kanssa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt että eroavat miehensä kanssa. Ei ole mitään kertonut minulle. Mies muutti 2 viikkoa sitten pois ja seuraavasta päivästä alkaen siellä yöpynyt toinen mies! Siis kuinka joku kehtaa.
Piti aloittaa yhteinen pihaprojekti mutta en haluaisi tehdä tuollaisen pettäjän ja kansinaamaisen naisen kanssa enää mitään yhdessä.
Pelkään että hän tulee kysymään koska homma aloitetaan. Sanon varmaan että toteutankin sen vähän toisella tavalla mieheni kanssa.
Meinaatko, että naapurille pitäisi erityisesti tiedottaa yksityiselämän asioita?
Kyllä voisi kertoa kun tavataan viikottain ja suunnitellaan yhdessä pihatöitä. Kyllä tällainen vaikuttaa meidän yhteisöön.
Ap
Ap, olet höpsö. Tai luultavammin muille onkin kerrottu, mutta sinua pidetään kadun juorueukkona, jolle ei sanota hyvää päiväätä tärkeämpää.
Ap olet kuin meidän naapurin mummo!
Asuin liki 2 vuotta eropäätöksen jälkeen exäni kanssa käytännön syistä. Odotimme että hän löytää tarpeeksi kivan kodin ja nuorempi lapsemme tarpeeksi valmis kahden kodin elämään.
Kun ex muutti pois olin tapaillut jo puoli vuotta miestä jonka kanssa suhde oli muuttumassa jo rakkaudeksi ja hän alkoi majailla luonani heti kun ex lähti.
Muulta naapurustolta kuulin mummon kauhistelut ja nauroin katketakseni.
Et tiedä koska naapurisi ovat eronneet ja jos vaikka tällä miehellä ollut ensin toinen tms.
Muista avautua tuosta ap muille naapureille niin tämä eronnut naapurisi saa kunnon naurut ja tuskin haluaa kanssasi mitään projektia myöskään :D
Ja sitten vielä panemisen äänet. Kahdesti olen jo kuullut. Ja ihan päivälläkin. Miten voi muuttua tavallisesta ihmisestä tuollaiseksi.
Tällä palstalla aina ap kivitetään mutta olen varma että tekin kärsisitte tällaisessa tilanteessa.
Ap
:D :D :D Voi että, kahdesti on pantukin! :D :D Kyllä sua nyt koetellaan.
Pidä linjasi äläkä edes tervehdi mokomaa paneskelevaa lorttoa enää milloinkaan :D
Kansinaamaiset ovat sellaisia. En oo kyllä nähny yhtään kansinaamaista naista, mutta kai simmosiakin on.
Nyt oli kyllä aika paksua.