Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia pettävä eksäni ja jolla on uusi nainen, on minulle ilkeä?

Vierailija
19.05.2018 |

Mihin tämä perustuu? Kaiken järjen mukaan minun kai pitäisi tässä olla ilkeä jos jonkun (en kuitenkaan ole). Myös tämä uusi nainen on todella koppava minua kohtaan. En ole missään vaiheessa puuttunut lasten ja ex-mieheni välisiin asioihin. Lapset ovat sekä ex-miehen että tämän uuden naisen kanssa säännöllisesti.

Onko tässä joku yritys pyyhkiä minut pois elämästä jasiirtää syyllisyys minuun vai mitä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jätit miehesi, on hän siitä katkera (ilmeisesti narsistisia ominaisuuksia) ja sen takia hän mustamaalaa sinua nykyiselleen. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
2/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jätit miehesi, on hän siitä katkera (ilmeisesti narsistisia ominaisuuksia) ja sen takia hän mustamaalaa sinua nykyiselleen. Hyvin yksinkertaista.

Ero oli meidän yhteinen päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten uusi kysymys: miten tästä tilanteesta selviää? Ja miten minun itseni kannattaisi toimia?

Vierailija
4/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tällainen jatkua vuosia?

Vierailija
5/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä omia ongelmia. Älä välitä.

Oikea suhtautumistapa on nousta tuon yläpuolelle, käyttäytyä viileän etäisen kohteliaasti ja asiallisesti eksää kohtaan. Ja suunnata oma katseesi toisiin asioihin kuin eksään ja hänen nykyiseen elämäntilanteeseensa.

Vierailija
6/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä perustuu? Kaiken järjen mukaan minun kai pitäisi tässä olla ilkeä jos jonkun (en kuitenkaan ole). Myös tämä uusi nainen on todella koppava minua kohtaan. En ole missään vaiheessa puuttunut lasten ja ex-mieheni välisiin asioihin. Lapset ovat sekä ex-miehen että tämän uuden naisen kanssa säännöllisesti.

Onko tässä joku yritys pyyhkiä minut pois elämästä jasiirtää syyllisyys minuun vai mitä?

Samaa mietin. Exäni petti minua, ei tosin ole ottanut uutta miestä. On ilkeä minulle ja asenne on vittumainen ja syyttävä minua kohtaan. Mä olen ajan saatossa löytänyt uuden naisen. Sekö se syy on? Hän kuitenkin petti, rikkoi perheemme ja oikein toivoi että löydän uuden ja jatkan elämää.

Vierailija
7/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat tuollaisia. Kun heidät yrittää kohdata jostain vääryydestä, käyttäytyvät vihamielisesti niin kuin se toinen olisi tehnyt jotain väärää. Ehkä yksi hämmentävimmistä ominaisuuksista ihmisissä. Onkohan se jokin defenssi?

Vierailija
8/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jollain tavalla luonnehäiriöinen. Sellaisen kanssa ei voi toimia normaaleilla säännöillä, vaan tyyppi on jätettävä pois elämästä kokonaan. Yhteydenpitoa vain tiukan rajatusti lasten järjestelyistä ja muuten et uhraa hänelle ajatustakaan. Älä yritä ymmärtää håntä vaan ajattele, että mies ei ole ihan terve ja normaali, mikä selittää outoudet.

Vierailija
9/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta ymmärtää, että nainen vertaa itseään sinuun ja ilmeisestikin kokee itsensä riittämättömäksi rinnallasi. Yritä olla mukava hänelle, mutta tietenkään kaikkea ei tarvitse sietää.

Vierailija
10/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Exäni petti minua, ei tosin ole ottanut uutta miestä. On ilkeä minulle ja asenne on vittumainen ja syyttävä minua kohtaan. Mä olen ajan saatossa löytänyt uuden naisen. Sekö se syy on? Hän kuitenkin petti, rikkoi perheemme ja oikein toivoi että löydän uuden ja jatkan elämää.

Mulle on moni sanonut että naiset ovat katkeria miehille vaikka itse olisivat eron aiheuttajia. Ystäväpiireissä kuulemma paljon esimerkkejä. Kieltämättä tuntuu että tässä on jotain perääkin.

Vierailija
11/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla exä tunnusti, että uusi nainen olisi halunnut, että katkaisee välit minuun kokonaan, mutta exä valitsi sitten vaan etäisyyden ottamisen ja tylytyksen.

Itse en ole enää varma, kumpi olisi lopulta ollut parempi. No, joskus se äijällekin vielä napsahtaa, kun uusi hutsu on tuota kaliiperia jo nyt...

Vierailija
12/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on moni sanonut että naiset ovat katkeria miehille vaikka itse olisivat eron aiheuttajia. Ystäväpiireissä kuulemma paljon esimerkkejä. Kieltämättä tuntuu että tässä on jotain perääkin.

Niin tai sitten ne miehet uskottelee näin kaikille.

Vierailija
13/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nyt on taas syyllistetty naiset oli tilanne mikä hyvänsä.

Jos ex-mies on ilkeä niin se on nykyisen eukon vika ja jos ex eukko on ilkeä niin se kuuluu naisten luonteeseen.

Jos miehet taas vaihteeksi ottaisi vastuun omasta käytöksestä. Jos olet ilkeä exääsi kohtaan niin se johtuu sinusta itsestäsi eikä naisystävästäsi.

Vierailija
15/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nyt on taas syyllistetty naiset oli tilanne mikä hyvänsä.

Jos ex-mies on ilkeä niin se on nykyisen eukon vika ja jos ex eukko on ilkeä niin se kuuluu naisten luonteeseen.

Jos miehet taas vaihteeksi ottaisi vastuun omasta käytöksestä. Jos olet ilkeä exääsi kohtaan niin se johtuu sinusta itsestäsi eikä naisystävästäsi.

Minä ap olen nainen.

Vierailija
16/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta tapaa päästä siitä yli.

Vierailija
17/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jaksaa olla ystävällinen niin ikävä käytös voi mennä ajan kuluessa ohi. Nämä pettäjä jättäjät ovat usein jotenkin luonnehäiriöisiä ja pitää ajatella että mies ei ollut terve kun teki mitä teki. Usein on narsistisia piirteitä esim jatkuva huomion tarve, pitää itseään muita parempana, on alkoholi- ja/tai velkaongelmia eikä pysty tuntemaan empatiaa. Kantaa kaunaa sinulle että et mukamas pitänyt häntä kaiken keskipisteenä vaan hän joutui etsimään muuta seuraa ym. Tällä hän lievittää syyllisyyttään koska ero ei ole hänen mielestä hänen syy vaan sinun. Koska itsekeskeinen luonne ei koskaan syytä itseään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä