Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ruoka teillä himottaa menkkojen aikana,?

Vierailija
18.05.2018 |

Mulla PMS ja kauhee hinku syödä lihaa :( ! Muuten en välitä lihasta ollenkaan, mut nyt on kamala himo vetää koko paketillinen kassleria :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruissipsit suolakurkulla.

Vierailija
2/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cashew karpalo ciabatta -leipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ruoka, mutta alkoholi himottaa ihan tolkuttomasti. Muuten en siitä juurikaan edes välitä, mutta viikko ennen menkkoja alkaa hirvittävä tissuttelunhimo. Se juominen kun parantaa pms-oireita mulla ainakin tilapäisesti.

Vierailija
4/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin meillä perunoilta, ja ne sanoivat joo.

Entäs teillä?

Vierailija
5/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt sämpylät juustolla ja kurkulla ja makeaa teetä. Liittyy lapsuus muistoon, tuo tavallaan helpotusta, varsinkin jos sattuu olemaan kipuileva olo.

Vierailija
6/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla himota mitään, mua kyllä voi himottaa syödä jotain epäterveellista mutta harvemmin raahaudun kauppaan sen  takia.

Että mua kyrsii nämä 1980-luvun jälkeen koulua käyneet jotka eivät osaa äidinkieltä. Himottais paukuttaa niitä aapisella kuuppaan.

Vierailija
7/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla himota mitään, mua kyllä voi himottaa syödä jotain epäterveellista mutta harvemmin raahaudun kauppaan sen  takia.

Että mua kyrsii nämä 1980-luvun jälkeen koulua käyneet jotka eivät osaa äidinkieltä. Himottais paukuttaa niitä aapisella kuuppaan.

Onko sullakin PMS vai kyrsiikö sua useinkin?

Vierailija
8/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa. Yleensä syön kaksin käsin myös varsinaista ruokaa, vatsa tuntuu olevan pohjaton tiettyyn aikaan kuukaudesta.

Vierailija
9/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja läimäyttää Suomen kieliopilla takalistoon!

Vierailija
10/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen, ”minullakin kiinnostaa”, miksi ihmeessä joku kirjoittaa noin. Minäkin haluaisin turvautua väkivaltaan, mutta syynä ei ole PMS.

Vierailija
11/23 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein joku tomaattipitoinen ruoka, jossa on purjoa. 

Vierailija
12/23 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole menkkkojen aikana minkään sortin ruokahimoja, mutta heti ovulaation jälkeen n. viikon ajan voisin syödä ihan mitä vaan ja PALJON. Tähän liittyy hirveä hinku käydä ravintoloissa ja jopa shoppailla tavallista enemmän. Tuhlaankin suurimman osan palkastani nimenomaan tuon viikon aikana, jos en ole tarkkana ja kiinnitä asiaan erityistä huomiota.

Ihme juttu, kaikkea ne hormonit teettää.

Vierailija
13/23 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan tekee mieli syödä koko ajan. Joskus on ihan kalvava nälkä joka ei millään tyydyty. Suklaa on tietenkin perinteinen lohturuoka menkkojen  aikaan.

Mutta just nyt on ihan hirveää, koska menkat alkoi eilen ja olen kamalassa flunssassa kaiken lisäksi, flunssan takia ei oikein mikään maistu ja joka kerta kun yskin verta vaan tulvahtaa :/

Vierailija
14/23 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka ei edes tiennyt, että kuukautiset aiheuttavat joillekin ruokahimoja?? Luen näitä ihan 😮😮😮!

Vierailija
15/23 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillosipulia purkki päivässä

Vierailija
16/23 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
17/23 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot, sinappi ja kermaviili

Vierailija
18/23 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medium entrecote on aika kova.

Vierailija
19/23 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään menkkojen aikana mutta juuri ennen on sokerinhimo pahin ja säästän karkkipäivän aina tuohon ajankohtaan että pysyy joku kohtuus.

20/23 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smetanaan dipattu maustekurkku, pikkasen outo 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan