Taistelu säärikarvoja vastaan. Miten pidät koipesi sileinä?
Epilaattori ja vaha vaatis, että on kunnon sänki ja sitäpaitsi epilaattori ärsyttää ihoa. Sheivaamisen jälkeen sänki tulee tosi nopeesti. Pestävät veetit ja muut eivät vie kaikkia karvoja.
Siis mitä tehdä, että kintut olis kesäkunnossa joka päivä?
Kommentit (5)
Mulla epilointi on heikentänyt karvankasvua niin, että nyt parin vuoden jälkeen kasvaa vain muutama hajakarva siellä täällä. Niitä vielä epilaattorilla irrottelen, ja koko ajan vähenevät. Helppoa ja mukavaa, kohta ovat säärikarvapöheiköt muisto vain.
En ajele. En ole koskaan ajellut. Tosin olen siinä mielessä "onnekas", että vaikka karvat ovat pitkähköt, ne ovat myös vaaleat, joten ei niitä kukaan varmaan äkkivilkaisulla edes huomaa. Ja jos huomaakin, mitä väliä.
Mutta minulla oli joskus tuttava, joka veteli säärikarvat irti jeesusteipillä! Ja hyvin näytti toimivan, joskaan teippien leikkely (n. 10 cm pätkiksi) ei mielestäni ollut kovin kätevää puuhaa. Tuttavan mukaan karvat lähtivät ilmeisesti juurineen koska kasvoivat takaisin suht. hitaasti. Ja väitti, ettei tehnyt kovin kipeääkään. Mutta toimi vain säärikarvoihin, muut karvat olivat kuulemma liian lujassa.
Varmaan kesällä käyt kuitenkin joka päivä suihkussa, eli kannattaisko vaan sheivata ja kuoria vaikka iho joka päivä? Sit laittaa jotain bacibactia ja rasvaa aina perään, ettei ärry.