Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapuuro jäi syömättä ja hampaat pesemättä. Paska äiti fiilis!

Vierailija
18.05.2018 |

Lapsi on 1v ja 3kk. Hampaat on pesty joka ilta ensimmäisen hampaan puhkeamisen jälkeen. Iltapala on maistunut vaihdellen joskus hyvin ja joskus huonommin. Tänään oli jotenkin erityisen haastava ilta lapsen kanssa. Itsekun olen ihan poikki kotitöistä, viikosta muutenkin jne. Lapsi oli ovella lähdössä ulos, kun oli yöpuvun pukeminen. Hän olis nyt vaan ulkona tutkimassa luontoa koko ajan. Ulkoillaan joka päivä paljon. Itkuksihan se meni, kun yritin puuroa tarjota. Mies käytti lopulta lasta vielä pihakeinussa vaikka kello oli jo yhdeksän. Pienen ulkoilun jälkeen tulivat sisälle ja lapsi itki , kun ei olisi halunnut sisälle. Tarjosin taas puuroa mutta ei maistunut. Sain itkevän lapsen rauhoittumaan rinnalle ja siihen nukahti. Puuro jäi syömättä ja hampaat pesemättä. Käykö muille näin koskaan? Mulla on jotenkin ihan paska äiti fiilis.. Oon niin väsynytkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule! Laps ei vahingoitu tuosta. Noita fiiliksiä on luvassa vielä monta kertaa ja mitä isommaksi laps kasvaa sen isompia on murheet! Älä huoli. Huomenna on uusi päivä😊

Vierailija
2/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiltäkin jää joskus hampaat pesemättä. Sellaista se on. Pesette ne sitten aamulla. Ei ole tapahtunut mitään vakavaa, josta kannattaisi potea syyllisyyttä. Aamulla varmaan maistuu puuro :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :)

ap

Vierailija
4/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesitkö omat hampaat?

Vierailija
5/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä?

Vierailija
6/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi kohta 8kk, ja sulkee suunsa niin etten saa hampaita pestyä. Itse kyllä mielellään pyörittelee harjaa suussaan ja puree sitä.

Puuroa syö milloin enemmän, milloin vähemmän, ja joskus ei ollenkaan.

Vierailija
7/14 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt mitään. Mutta mielestäni ei kannata antaa periksi kun olet jo kieltänyt ulkoilun. Tarkoitan tuota että vielä kuitenkin sitten pääsi hetkeksi keinumaan. Menetät oman auktoriteettisi ja lapsi ei ikinä opi sitä että sinä aikuisena päätät.

Vierailija
8/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Et ole huono äiti. Jokaisella meistä on iltoja että muksun hampaat jää pesemättä ja eivät syö kunnollista ja terveellistä iltapalaa.

Kunhan se pääsääntösesti on niin että ne jaksetaan huolehtia niin ei hätää.❤

Mutta tuo väsymyksesi, se toki aivan ymmärrettävää ku pieniä kaksi, mutta saatko mistään lastenhoito/kodinhoito apua? Ootteko kysyny perhetyötä?

T: Nuori 3 lapsen äiti joka pahimpaan aikaan taisi olla se paska mutsi.

Vierailija
9/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte vielä ulos?? Lapsi varmasti osittain kiukutteli väsymystään!

Vierailija
10/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tälle aloitukselle voi kun nauraa. Täydellisen äidin sydrooma?

Vierailija
11/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jotain muuta kuin puuroa. Meillä poika 2v inhosi puuroa ja puolivuotiaasta lähtien, ei suostunut syömään millään.

Nyt uskaltautunut jo maistelemaan puuroa, kun tietää ettei ole pakko syödä enempää jis ei halua.

Ja joo, ei kannata ottaa hommaa suorituksena. Arki on ja elää, kaikki vaan ei voi aina mennä robottimaisen tarkkaan Just Kuten Pitää. Samaan tapaan sitä itsekin joskus todella väsyneenä nukahtaa sohvalle hampaat pesemättä, ei siihen kuole jos kaikki ei aina ja ikuisesti menee täysin suunnitelmien mukaan.

Vierailija
12/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt mitään. Mutta mielestäni ei kannata antaa periksi kun olet jo kieltänyt ulkoilun. Tarkoitan tuota että vielä kuitenkin sitten pääsi hetkeksi keinumaan. Menetät oman auktoriteettisi ja lapsi ei ikinä opi sitä että sinä aikuisena päätät.

Höpö, höpö kyse on 1v3kk, lähes vauvasta, ulkona on kaunis kesä, ei kai sinne ulos olisi jäätävässä sateessa menty.

Aplle löysää pipoa, kotityöt voi tehdä niin ettei niihin väsy, kaiken ei tarvitse olla kuin sisustuslehdessä.

Vierailija
13/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3 Et ole huono äiti. Jokaisella meistä on iltoja että muksun hampaat jää pesemättä ja eivät syö kunnollista ja terveellistä iltapalaa.

Kunhan se pääsääntösesti on niin että ne jaksetaan huolehtia niin ei hätää.❤

Mutta tuo väsymyksesi, se toki aivan ymmärrettävää ku pieniä kaksi, mutta saatko mistään lastenhoito/kodinhoito apua? Ootteko kysyny perhetyötä?

T: Nuori 3 lapsen äiti joka pahimpaan aikaan taisi olla se paska mutsi.

Eikö niitä ollut vain yksi?

Vierailija
14/14 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsi kohta 8kk, ja sulkee suunsa niin etten saa hampaita pestyä. Itse kyllä mielellään pyörittelee harjaa suussaan ja puree sitä.

Puuroa syö milloin enemmän, milloin vähemmän, ja joskus ei ollenkaan.

Tee leikki siitä, pyydä sanomaan pitkään "aaaaa", näytät siis itse mallia (vaikka vähän koomisestikin).

Myöhemmälle iälle meille toiminut mm. Pipsa Possun hammaslääkärijakso, kun Jyrin dinon hampaat oli todella likaiset ja hammaslääkärin piti puhdistaa ne. Kun taapero kieltäytynyt hammaspesusta, on muistuteltu siitä jaksosta. Sen jälkeen antanut pestä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä