Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoa lellitään

Vierailija
18.05.2018 |

Hän on aina ollut vanhempien suosikki. Minä taas olen aina jäänyt sivuun ja saanut pärjätä omillani. Mielestäni tämä on epäreilua, vaikka sisko onkin raiskattu aiemmin. Tavallaan ymmärrän, että rankan kokemuksen jälkeen tarvii enemmän tukea, mutta miksen minä sitten ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että se raiskaus oli ainakin osittain sen oma vika. Mitäs antoi.

Vierailija
2/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sama aloittaja joka just sai raivarin kirjoitukset läpäisseestä lellikkisiskostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille olis han oikein, jos se jäisi ilman opiskelupaikkaa ja masentuisi.

Vierailija
4/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusta lellitään. Tai ainakin usein isoista sisaruksista tuntuu siltä.

Raiskaus on niin kamala asia että nyt ehkä vanhemmista tuntuu siltä että haluavat antaa lapselleen kaiken.

Meidän perheen tilanne ei ole verrattavissa, sillä äiti kasvatti minua ja veljeä yksin. Saimme vähän materiaa, mutta rakkautta paljon.

Äiti löysi rakkauden ja sai vielä kolmannen lapsen suht iäkkäänä. Nyt pikkusisko saa enemmän kuin minä ja veli samanikäisenä. Epäreilua? En olisi sitä mieltä.

Pikkusiskolla on kuitenkin aivan erilainen tilanne. Hänellä on molemmat vanhemmat ja taloudellinen tilanne on aivan eri kuin yksinhuoltajaperheessä.

Ja tosiaan, perheessämme ei ikinä tunteissa ole kitsasteltu.

Vierailija
5/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä sitä mieltä, että se raiskaus oli ainakin osittain sen oma vika. Mitäs antoi.

Olispa se saanut kupan tai tippurin.

Vierailija
6/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan se on aina ollut sellainen.

Vierailija
7/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se antanut isälleenkin, jos kerran on niin lellitty?

Vierailija
8/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kertoa sen ylioppilasjuhlissa, keille kaikille se on antanut.

Vierailija
9/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kertoa sen ylioppilasjuhlissa, keille kaikille se on antanut.

Iskä pitää puheen, niin täytyyhän muidenkin sanoa jotain. Ja olishan se imartelevaa. Isäkin olisi varmaan ylpeä tyttärestään.

Vierailija
10/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopusta lellitään. Tai ainakin usein isoista sisaruksista tuntuu siltä.

Raiskaus on niin kamala asia että nyt ehkä vanhemmista tuntuu siltä että haluavat antaa lapselleen kaiken.

Meidän perheen tilanne ei ole verrattavissa, sillä äiti kasvatti minua ja veljeä yksin. Saimme vähän materiaa, mutta rakkautta paljon.

Äiti löysi rakkauden ja sai vielä kolmannen lapsen suht iäkkäänä. Nyt pikkusisko saa enemmän kuin minä ja veli samanikäisenä. Epäreilua? En olisi sitä mieltä.

Pikkusiskolla on kuitenkin aivan erilainen tilanne. Hänellä on molemmat vanhemmat ja taloudellinen tilanne on aivan eri kuin yksinhuoltajaperheessä.

Ja tosiaan, perheessämme ei ikinä tunteissa ole kitsasteltu.

Juuri näin. Elämäntilanteet muuttuvat eikä tule olla katkera että pikkusiskosi saa nyt enemmän. Se vain on nyt mahdollista. Hyvä että saitte kuitenkin paljon rakkautta <3

Vierailija
11/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi se on ihraperseinen karvapillu. Sen takia kai isä siitä tykkääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän