Kuinka reakoida kutsuun?
Työasuntoni on n. 6 vuotta sijainnut paikkakunnalla, jolla kävin koulut ala-asteesta lukioon. Olen tämän ajan kaveerannut ylä-aste-lukio-aikaisen ystäväni kanssa, välillä harvemmin, välillä aktiivisemmin. Hän oli matkoilla 50-v syntymäpäivänään. Noin viikko sitten hän lähetti viestin, jossa kysyi olenko maisemissa 20.5., jolloin järjestäisi synttärikahvittelut muutamalle ystävälleen. Minulta kesti reilun vuorokauden vastata myöntävästi, koska minulla on mies ja lapsi 250 kilometrin päässä kotipaikkakunnallamme ja tämän lisäksi vietämme vapaa-aikaa kesämökillä (350 km kodista, 100 km työasunnosta), joten ennen vastaamista minun täytyi keskustella perheeni kanssa kanssa siitä, missä vietämme viikonlopun! Vastasin siis "sopii", mutta sen jälkeen en ole kuullut kutsujasta mitään.
Nyt en tiedä mitä tehdä?! Alkuperäinen viesti ei sisältänyt mitään tietoa kellonajasta, enkä siis ole saanut myöskään vastausviestiä toivotusta saapumisajasta. Täällä nökötän, yksin koko viikonlopun vai änkeänkö vain itselleni parhaiten sopivana ajankohtana? Pyydän apua teiltä!
Kommentit (7)
kiitos! Näin, että jotain on väärin, mutta en huomannut mitä. arvostaisin, jos joku osaisi vastata myös kysymykseen
onneton ap
Miten joku voi kirjoittaa noin? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi kirjoittaa noin? Oletko tosissasi?
Meillä on kolleget päällä ja juodaan trinksuja toivottavasti ei jouduta soittamaan ampulanssia kun trategia voi iskee meihin. Pissaa tilataan lähi kepap pitseriasta huomenna!
No jospa kysyt missä ja milloin pitää olla paikalla? 🤣🤣🤣
Ootko asunut koko tuon 6 vuotta lapsesta erossa viikot ja joskus varmaan viikonloputkin? :( Lapsi raukka.
Aika tyly vastaus tuo "sopii" jos tosiaan vain tuon kirjoitit ja vielä yli vuorokauden viiveellä. Kaverisi on todennut ettei sua paljoa kiinnosta.
*Reagoida