Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
18.05.2018 |

.

Kommentit (4751)

Vierailija
2341/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niille alepan kassoille pitäisi laittaa laput rintaan

alepan kassa=looseri

alepan kassa= tuleva juristi

alepan kassa = tuleva kauppatieteiden maisteri

jne..niin tietäisi kyykyttää sitä oikee alepalaista oikein kunnolla

se ei pääse sieltä koskaan pois

Vierailija
2342/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu työskennellä TULEVAN JURISTIN KANSSA?

moi ajateltiin mennä töiden jälkeen bisselle

tuleva juristi: luen tentteihin..ei käy

mut sulle ei käy koskaan?

ei niin...(ajattelee : voi looserit)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme keskustelu tää on

tottakai juristi voi olla alepan kassan kaveri

mitä mä just luin?

Vierailija
2344/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tapaus on nyt asiakkaan selitys asiakaspalvelijalle, mutta tilasin eräältä operaattorilta liittymän. Uusi sim-kortti ei saapunutkaan ajallaan, joten aiempi liittymä ehti sulkeutua. Otin sähköpostilla yhteyttä asiakaspalveluun, jossa selitin olevani tällä hetkellä täysin ilman liittymää, että laittaisitteko nyt sen sim-kortin liikkelle asap. Sieltä tuli kitkerä vastaus, että nämä asiat hoituisi helpommin soittamalla kuin sähköpostilla. Lopulta asia meni perille kun kysyin, että silläkö liittymällä joka on suljettu, vai sillä jota ette ole saaneet lähetettyä?

Vierailija
2345/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ihme keskustelu tää on

tottakai juristi voi olla alepan kassan kaveri

mitä mä just luin?

joo jos alepan kassa on sukua..muutoin ei

Vierailija
2346/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainostoimistossa törmää Photoshop -uskovaisiin.

Tässä on siis skannattuna vanhasta valokuvasta tää meidän rekan kuva vuodelta 1963, mutta kun sen pitäis olla kuvattuna toiselta puolelta, kun siellä meidän mainokset näky paremmin. Eli voisko tän kuvan niinkuin kääntää että se olis otettu niinkuin tavallaan toiselta puolelta?

Ja tästä pitäis saada sellainen talon kokoinen lakana, kai se onnistuu? Meneekö aikaa edes tuntia?

Tämä. Ei hyvä tavaton. Nauroin vedet silmissä tälle. Minullakin on kohtalaisen hyvä Photoshop-osaaminen, mutta että tällainen vaatisi luultavsti jo Photoshop Supreme Magician -osaamisen.

Vierailija
2347/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on herttainen hömppä?

Sellainen kuin sinä. Vähän naiivi ja yksinkertainen.

Vierailija
2348/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin pienen lounasruokalan kassalla.

Eräs rouva tuli tiedustelemaan onko ruokamme laktoositonta ja selitti oikein tarkkaan siitä ettei hänen vatsansa kestä muuta kuin laktoositonta ruokaa. Vastasin rouvalle että ruokamme on laktoositonta ja luettelin iloisesti mitä ruokamme tänään sisältää. Rouva jäi hämmentyneen näköisenä tuijottamaan minua ja mietiskeli hetken.

Oli minun vuoroni hämmentyä kun rouva toteaa ettei hän voi tuota ruokaa syödä, kun ruuassa on sitä kookosmaitoa ja toivotti hyvät päivän jatkot.

Vierailija
2349/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Elisa? Minä olen saanut täsmälleen tuollaista "palvelua" heidän liikkeessään. Neuvoivat soittamaan Elisalle, mutta Elisan vaihteen ihminen ei tiennyt sellaista henkilöä, joka olisi minua voinut dataongelmieni kanssa auttaa. 

Elisalla parhaiten apua teknisiin ongelmiin saa kun kirjautuu Omaelisaan ja ottaa yhteyttä sitä kautta. Itse teen nykyisin aina näin.

Ehkäpä nuo myymälässä seisovat tyypit ovat vain halpistyövoimaa, joilla on hyvin rajallinen tieto mistään. Kunhan myyvät.

Sinne on vaikea kirjautua, jos netti ei toimi!

Vierailija
2350/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelin pienen lounasruokalan kassalla.

Eräs rouva tuli tiedustelemaan onko ruokamme laktoositonta ja selitti oikein tarkkaan siitä ettei hänen vatsansa kestä muuta kuin laktoositonta ruokaa. Vastasin rouvalle että ruokamme on laktoositonta ja luettelin iloisesti mitä ruokamme tänään sisältää. Rouva jäi hämmentyneen näköisenä tuijottamaan minua ja mietiskeli hetken.

Oli minun vuoroni hämmentyä kun rouva toteaa ettei hän voi tuota ruokaa syödä, kun ruuassa on sitä kookosmaitoa ja toivotti hyvät päivän jatkot.

niin mutta opiskeletko SINÄ juristiksi?

Vierailija
2351/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle oudointa on se kuinka monesti joutuu selittämään, että kauppa ei myy velaksi (useasti samalle asiakkaalle tai hänen perheenjäsenille) tupakkaa, olutta tai lohta. Ennen asiakkaan pienessä kyläkaupassa on ehkä voitu tälläistä harrastella, mutta nykyyän jos et voi maksaa, tuote jää odottamaan toista ostajaa tai me laitetaan se sivulle ja voit tulla maksamaan se myöhemmin.

Toisena tulee mieleen jo varmaan mainittu - 5 € ostosten maksu 500 € setelillä. Kyse ei ole siitä onko se suomen rahaa vai ei! Kassassa on tietyn verran rahaa ja jos annan vauhtorahat, muille ei jää mitään takaisin annettavaa.

On muitakin, mutta luulen että on vain mridän kaupassa vellova asia eikä yleinen

Vierailija
2352/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei velkamahdollisuutta. kirjoitti:

No minulle oudointa on se kuinka monesti joutuu selittämään, että kauppa ei myy velaksi (useasti samalle asiakkaalle tai hänen perheenjäsenille) tupakkaa, olutta tai lohta. Ennen asiakkaan pienessä kyläkaupassa on ehkä voitu tälläistä harrastella, mutta nykyyän jos et voi maksaa, tuote jää odottamaan toista ostajaa tai me laitetaan se sivulle ja voit tulla maksamaan se myöhemmin.

Toisena tulee mieleen jo varmaan mainittu - 5 € ostosten maksu 500 € setelillä. Kyse ei ole siitä onko se suomen rahaa vai ei! Kassassa on tietyn verran rahaa ja jos annan vauhtorahat, muille ei jää mitään takaisin annettavaa.

On muitakin, mutta luulen että on vain mridän kaupassa vellova asia eikä yleinen

Oletko sinäkin Juristi?

Vierailija
2353/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele..jollain on 500 eur seteli

Vierailija
2354/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele..jollain on 500 eur seteli

Sen asiakkaan on pakko olla Juristi..niin iso raha!

Vierailija
2355/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutama vuosi sitten töissä pienessä kaupassa jossa oli asiamiesposti, eli tällainen postin toimipiste josta saa noutaa ja lähettää paketteja. Kerran aamulla joku mies soitti kauppaan ja kysyi miksei aamun sanomalehteä ole tullut? Selitin sitten että vaikka olemme "posti" niin emme nyt kuitenkaan ole mikään postikeskus josta käsin lehdet jaetaan. Mies ymmärsi selitykseni jälkeen asian ja pahoitteli "tyhmyyttään" ja sanoi vielä että oli luullut että me jaamme aamulla lehdet ennenkuin kauppa aukeaa :D Joo kyllähän me käydään ensin pyörällä aamuyöstä lehdenjako lenkki heittämässä ja sen jälkeen mennään kaupan tiskin taakse seisomaan...

No joskus Postin toimipisteissä oikeasti tiedettiin jotakin Postin kulusta ja siihen liittyvistä asioista. Nykyisin varmaan tulee sinne asiamiespostiin enemmän nurmikonleikkuuseen liittyviä kysymyksiä?

Vierailija
2356/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä Afganistanissa oleskeleva amerikkalaisupseeei ei aio mennä kanssasi naimisiin vaikka niin väittää, niin kuin ei se kultaharkkobisneskään ghanalaisten kanssa onnistunut.

Vierailija
2357/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on sähköpostinne?"

"Matti.meikäläinen@.com."

"@ mitä piste com?"

"@ piste com."

"Siis mitä siinä pisteen ja comin välissä on?"

"Ei kai siinä mitään ole? @ piste com."

"Kun siinä on aina jotain välissä.."

"[kysyy vaimolta] Eikös mun sähköposti ole @ piste com?" 

Vaimo: "On se!"

Mies ja vaimo: "@ piste com! @ piste com!"

Jäipä sitten sähköposti lähettämättä. 

Vierailija
2358/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä älyllisesti vajaa tähän ketjuun on ilmaantunut kommentoimaan harhaisesti joka asiaan?

2359/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä älyllisesti vajaa tähän ketjuun on ilmaantunut kommentoimaan harhaisesti joka asiaan?

Joo, tämä juristijankkaaja... taitaa olla harhat päällä kyseisellä tyypillä aika pahasti!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2360/4751 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni joutui kerran selittämään asiakkaalle että ei, emme tarjoile ravintolan asiakastiloissa olevan ylijääneille juomille/biojätteelle tarkoitetun astian limuja uudestaan seuraaville asiakkaille. Asiakas oli kirjoittanut pitkän palautteen ja oli kovastikin huolissaan asiasta. Kyseisessä astiassa siis lillui limujen seassa kasapäin ruokaa, servettejä yms. ja koostumus oli lähinnä puuromainen. En ymmärrä miten asiakas ajatteli meidän sieltä limuja erottelevan uudestaan käytettäväksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä