APUA! Yksi tuttu jäi työttömäksi ja en kehtaa sanoa, että hänen seuransa ei enää kiinnosta
Minulla on paha ongelma. Yksi läheinen tuttuni jäi työttömäksi ja jotenkin menetin heti mielenkiintoni olla hänen kanssaan tekemisissä. Kun hän soittaa ja ehdottaa jotain, keksin äkkiä hätävalheen, että en pysty silloin vaikka tiedän, että pystyisin. Poistin hänet jo LinkedInistä, mietin poistoa Facebookista, koska hän huomaisi sen varmasti nopeasti.
Apua! Olen ihan pulassa! Miten saan viestin hienovaraisesti perille, että seura ei enää kiinnosta? Tietysti jos hän saa taas elämänsä raiteilleen, on hän tervetullut ottamaan yhteyttä minuun uudestaan. Olen kuitenkin ihan reilu kaveri.
Minna
Kommentit (7)
Me voidaan tulla teille muutamaksi viikoksi, muutaman hengen ryhmissä pohditaan tätä aihetta ja keksitään sulle varastoon hienovaraisia hätävalheita. Montako mahtuu nukkumaan, pari voi nukkua parvekkeellakin. Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Huonoimpia, mitä olen nähnyt.
Olisi nyt tuon Minnan edes jättänyt lopusta pois. Eipä se juuri olisi auttanut, mutta sadasta miinuspisteestä ehkä yksi pois.
Olen töissä ja seurani ei kiinnosta ketään. Ollaanko kavereita? Tietäisin ainakin, miten sinusta pääsee eroon.
0/5